Проблеми впровадження технології модульного навчання

Authors

  • О.В. Алпатова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%25p

Keywords:

модуль, модульне проектування, соціально-культурний простір, кредитно-модульна система.

Abstract

Здійснено теоретичний аналіз впровадження в процес навчання
кредитно модульної системи, порівняно особливості традиційних та
модульних форм навчання. Визначено провідні психологічні фактори
модульної технології, які детермінують успішність учіння студентів.
Проаналізовано способи проектування змісту навчальних модулів.
Oбґрунтовано структуру, правила та вимоги проектування навчального
модуля. Запропоновані рекомендації впровадження деяких активних методів
навчання для вдосконалення якості навчання та можливостей проектування
соціально культурного простору певної навчальної дисципліни, що оптимізує
не тільки професійне, а й особистісне зростання майбутніх фахівців.

References

Алпатова О. Проектування змісту навчальних модулів //

Актуальні проблеми вищої професійної освіти України:

Матеріали наукво практичної конференції, 20 21 березня

р./За заг.ред. І.В.Лузік, О.М.Акмалдінової. – К.: НАУ,

– 98 с.

Атутов П.Р. Технология и современное образование //

Педагогика. – 1996. – № 2.

Ellis Arthur K. Perspektiv on Curriculum Reform: A Case Study

of Science for all Americans (SFAA)|| Symposium on Curricu

lum Reform in Education. – 19 21 May 1993.

Леднев В.С. Содержание образования: Учебное пособие. –

М., 1999. – 360 с.

Мистецтво життєтворчості особистості: Наук. метод.

посібник: У 2 ч. / Ред. рада: В.М.Доній, Г.М.Несен, Л.В.Со

хань та ін. – К.: ІЗМН, 1997. – Ч.2. – 936 с.

Гуманітарні технології: Конспект лекцій /За ред. В.В.Рі

зуна. – К., 1994. – 60 с.

Гуменюк О. Самотворення Я духовного за модульно розви

вального навчання // Рідна школа. – № 2. – 2002. – С. 16 22.

How to Cite

Алпатова, О. (2019). Проблеми впровадження технології модульного навчання. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (8). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%p