Психологічний аналіз чинників кризи підліткового віку
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%25pКлючові слова:
вікова криза, внутрішньоособистісні конфлікти, Я-концепція особистості, конструктивна конфліктність.Анотація
У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми переживання
підліткової кризи. Обґрунтовується можливість формування у підлітків
конструктивної конфліктності як здатності знаходити адекватні способи
розв’язання протиріч кризового періоду.
Посилання
Божович Л.И. Этапы формирования личности в онтогенезе /
Л.И.Божович// Вопросы психологии. – 1978. – № 4. – С.15– 18.
Брылева О.А. Взаимодействие психолога и “трудного”
подростка/ О.А.Брылева // Народное образование. – 2001. –
№ 7. – С. 163 – 165.
Василюк Ф.Е. Психология переживания. Анализ преодо
ления критических ситуаций / Федор Ефимович Василюк. –
М.: Издательство Московского университета, 1984. – 200 с.
Вінс В.А. Психологічні особливості переживання вікової
кризи підлітками школи інтернату для дітей сиріт та дітей,
позбавлених батьківського піклування: дис…канд. психол.
наук: спец. 19.00.07 “Педагогічна та вікова психологія” /
Вінс Вікторія Анатоліївна; Переяслав Хмельницький держ.
пед. ун т ім. Григорія Сковороди. – Переяслав Хмель
ницький, 2003. – 206 с.
Глозман Ж.М. Общение и здоровье личности / Жанна
Марковна Глозман. – М.: Академия, 2002. – 208 с.
Грешнев Д.В. Психологические особенности внутрилич
ностного конфликта: дис…канд.психол.наук: спец.19.00.13
“Психология развития, акмеология”/ Грешнев Дмитрий
Викторович; Тамб. гос. ун т им. Г.Р. Державина. – Тамбов,
– 173 с.
Драгунова Т.В. Проблема конфликта в подростковом
возрасте / Т.В.Драгунова // Вопросы психологии. – 1972. –
№ 2. – С. 35 – 38.
Ионина О.С. Формирование толерантности как средство
устранения внутриличностных конфликтов подростков:
дис…канд.психолог.наук: спец. 19.00.07 “Педагогическая
психология” / Ионина Ольга Сергеевна; гос. образоват.
учреждение высш. проф. образования “Шадр. гос. пед.
ин т”. – Казань, 2005. – 185 с.
Конфликт и личность в изменяющемся мире: сб. научн.
статей по материалам междунар. науч. практ. конф., 2 –
окт. 2000 г. / Удм. гос. ун т; редкол.: Н.И.Леонов [и др.]. –
Ижевск: Удм. гос. ун т, 2000. – 154 с.
Райс Ф. Психология подросткового и юношеского возраста /
Филип Райс; [пер. с англ. Е.Клейменова]. – СПб.: Питер,
– 624 с.
Рубинштейн С.Л. Принципы и пути развития психологии /
Сергей Леонидович Рубинштейн. – М.: Наука, 1959. – 205 с.
Эльконин Д.Б. Избранные психологические труды / Даниил
Борисович Эльконин; [под ред. В.В.Давыдова, В.П.Зин
ченко]. – М.: Педагогика, 1989. – 256 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.