Результати вивчення особливостей виконання конвенційних ролей у зв’язку з агресивністю дітей підліткового віку
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%25pКлючові слова:
соціалізація, рольова поведінка, конвенційна роль, види агресивності.Анотація
ролей та їх зв’язку з агресивністю дітей підліткового віку. Визначаються
особливості та специфіка виконання конвенційних ролей; взаємозалежність
рольової поведінки та рівня агресивності, вплив виконання конвенційної
ролі старости через можливість самореалізації та самоствердження
підлітків у класі на рівень агресивності учнів. Результати дослідження
спонукають до пошуку можливостей долання проявів дезадаптованості
дитини, зокрема такого її показника, як агресивність, через розробку
програми спеціальної організації виконання учнями конвенційних ролей.
Посилання
Бандура А. Подростковая агрессия / А.Бандура, Р. Уол
терс. – М., 1999. – 512 с.
О.Б. Бовть. Исследование и коррекция социально пси
хологических и индивидуально личностных характеристик
младших школьников, коррелирующих с их агрессивно
стью / О.Б. Бовть // Практична психологія та соціальна
робота. – 2002. – №2. – С. 4 – 9.
Горбенко С.Л. Психологічні особливості поведінки розумово
відсталих підлітків у малій групі: автореф. дис. на здобуття
наук. ступеня канд. псих. наук: спец. 19.09.07. “Спец.
психологія” / С.Л.Горбенко. – Київ, 2007. – 21 с.
Горностай П.П. Психологічні ролі у структурі особистості /
П.П. Горностай // Наукові студії із соціальної та політичної
психології / Ред. кол.: С.Д. Максименко, М.М. Слюса
ревський та ін. – К.: Агропромвидав України, 1999. – Вип.
(5). – С. 104 111.
Крысько В.Г. Социальная психология / В.Г. Крысько. –
СПб, 2003. – 296 с.
Налчаджян А. Агрессивность человека / А. Налчаджян. –
СПб.: Питер, 2007. – 736 с.
Обозов Н.Н. Психология межличностных отношений / Н.Н.
Обозов.– К.: Либідь, 1990. – 191 с.
Хохліна О.П. Психолого педагогічні основи корекційної
спрямованості трудового навчання учнів з вадами розумового
розвитку / О.П. Хохліна. – К.: Пед. думка, 2000. – 288 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.