Результати вивчення особливостей виконання конвенційних ролей у зв’язку з агресивністю дітей підліткового віку
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%25pKeywords:
соціалізація, рольова поведінка, конвенційна роль, види агресивності.Abstract
ролей та їх зв’язку з агресивністю дітей підліткового віку. Визначаються
особливості та специфіка виконання конвенційних ролей; взаємозалежність
рольової поведінки та рівня агресивності, вплив виконання конвенційної
ролі старости через можливість самореалізації та самоствердження
підлітків у класі на рівень агресивності учнів. Результати дослідження
спонукають до пошуку можливостей долання проявів дезадаптованості
дитини, зокрема такого її показника, як агресивність, через розробку
програми спеціальної організації виконання учнями конвенційних ролей.
References
Бандура А. Подростковая агрессия / А.Бандура, Р. Уол
терс. – М., 1999. – 512 с.
О.Б. Бовть. Исследование и коррекция социально пси
хологических и индивидуально личностных характеристик
младших школьников, коррелирующих с их агрессивно
стью / О.Б. Бовть // Практична психологія та соціальна
робота. – 2002. – №2. – С. 4 – 9.
Горбенко С.Л. Психологічні особливості поведінки розумово
відсталих підлітків у малій групі: автореф. дис. на здобуття
наук. ступеня канд. псих. наук: спец. 19.09.07. “Спец.
психологія” / С.Л.Горбенко. – Київ, 2007. – 21 с.
Горностай П.П. Психологічні ролі у структурі особистості /
П.П. Горностай // Наукові студії із соціальної та політичної
психології / Ред. кол.: С.Д. Максименко, М.М. Слюса
ревський та ін. – К.: Агропромвидав України, 1999. – Вип.
(5). – С. 104 111.
Крысько В.Г. Социальная психология / В.Г. Крысько. –
СПб, 2003. – 296 с.
Налчаджян А. Агрессивность человека / А. Налчаджян. –
СПб.: Питер, 2007. – 736 с.
Обозов Н.Н. Психология межличностных отношений / Н.Н.
Обозов.– К.: Либідь, 1990. – 191 с.
Хохліна О.П. Психолого педагогічні основи корекційної
спрямованості трудового навчання учнів з вадами розумового
розвитку / О.П. Хохліна. – К.: Пед. думка, 2000. – 288 с.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright
The Editorial Board has the full right to publish original scientific papers containing results of theoretical and experimental research works which are not currently subject to review for publication in other scientific editions. The Author shall transfer to the editorial board of the Collection the right to spread the electronic version of the paper, as well as the electronic version of the paper translated into English (for papers originally submitted in Ukrainian and Russian) by all kinds of electronic means (placement at the official website of the Collection, electronic databases, repositories etc).
The Author of an article reserves the right to use materials of the paper, without approval with the editorial board and the founders of this Collection: a) partially or fully, for educational purposes; b) for writing own dissertation papers; c) for preparation of abstracts, conference reports and presentations.
The Author of an article can place electronic copies of the paper (including the final electronic version downloaded from the official website of the Collection) at:
- personal web resources of all Authors (websites, webpages, blogs etc.);
- web resources of the institutions where the Authors are employed (including electronic institutional repositories);
- non-profit public access web resources (for example, arXiv.org).
But in all cases, it is obligatory to have a bibliographic reference to the paper, or a hyperlink to its electronic copy placed at the official website of this Collection.