Чинники становлення життєво– професійних ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%25pКлючові слова:
ціннісні орієнтації, професійні цінності, життєві цінності, професійно-педагогічна спрямованість, професійне самовизначення.Анотація
У статті розглядаються відмінності становлення основних життєвих і
професійних цінностей майбутніх вчителів в залежності від статі і
основного місця проживання в процесі навчання у вузі.
Посилання
Бех І.Д. Особистісно зорієнтоване виховання: Науково
метод. посібник. – К.: ІЗМН, 1998. – 204 с.
Бондар Н.Є. Формування особистісної репрезентації в
юнацькому віці: Дис. ... канд. психол. наук. – К., 1998. –
с.
Лисовский В.Т. Личность студента. – Л.: Изд во Ленин
градского ун та, 1974. – 184 с.
Максимчук Н.П.Психологічні особливості становлення
ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки: Дис. ...канд. психол. наук.–К.,
– 221 с.
Пасічняк Р.Ф. Психологічні особливості особистісного
самовизначення старшокласників. –К., 1999. – 16 с.
Пичурин В.В. Структура и динамика жизненной позиции
личности студента педвуза: Дис. ... канд. психол. наук. –
К., 1992. – 155 с.
Сохань Л.В. Жизненная программа личности: структура и
динамика жизненных целей // Жизнь как творчество. – К.,
– С.118 – 142.
Яремчук С.В. Формування професійно педагогічної спря
мованості майбутнього вчителя: Дис. ...канд. психол.
наук. – К., 1999. – 180 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.