Особливості самооцінки емоційного ставлення до себе молодших школярів з різним рівнем навчальних досягнень
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%25pКлючові слова:
емоційне ставлення, самооцінка, тривожність, деструкція.Анотація
У статті представлені результати дослідження особливостей
самооцінки емоційного ставлення до себе молодших школярів з різним
рівнем навчальних досягнень.
Посилання
Прихожан А.М. Психология тревожности: дошкольный и
школьный возраст (+ СD) : 2 е изд. / Анна Михайловна
Прихожан. – СПб.: Питер, 2007. – 192 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.