Особливості самооцінки емоційного ставлення до себе молодших школярів з різним рівнем навчальних досягнень

Автор(и)

  • Н.І. Мусіяка

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%25p

Ключові слова:

емоційне ставлення, самооцінка, тривожність, деструкція.

Анотація

У статті представлені результати дослідження особливостей
самооцінки емоційного ставлення до себе молодших школярів з різним
рівнем навчальних досягнень.

Посилання

Прихожан А.М. Психология тревожности: дошкольный и

школьный возраст (+ СD) : 2 е изд. / Анна Михайловна

Прихожан. – СПб.: Питер, 2007. – 192 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Мусіяка, Н. (2019). Особливості самооцінки емоційного ставлення до себе молодших школярів з різним рівнем навчальних досягнень. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (8). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%p