Особливості самооцінки емоційного ставлення до себе молодших школярів з різним рівнем навчальних досягнень

Authors

  • Н.І. Мусіяка

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%25p

Keywords:

емоційне ставлення, самооцінка, тривожність, деструкція.

Abstract

У статті представлені результати дослідження особливостей
самооцінки емоційного ставлення до себе молодших школярів з різним
рівнем навчальних досягнень.

References

Прихожан А.М. Психология тревожности: дошкольный и

школьный возраст (+ СD) : 2 е изд. / Анна Михайловна

Прихожан. – СПб.: Питер, 2007. – 192 с.

How to Cite

Мусіяка, Н. (2019). Особливості самооцінки емоційного ставлення до себе молодших школярів з різним рівнем навчальних досягнень. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (8). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%p