Психолого–педагогічне обґрунтування проблеми мовленнєвих творчих здібностей
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%25pКлючові слова:
здібності, задатки, особистість, вміння, аналіз, розвиток, класифікація, психічні властивості.Анотація
Стаття розглядає проблеми формування, розвитку та становлення
мовленнєвих творчих здібностей у дітей дошкільного віку; розглядаються
погляди різних шкіл та течій, а також класифікації творчих здібностей та
час їх розвитку.
Посилання
Богуш А.М. Дошкільна лінгводидактика. Навч. пос. –
Запоріжжя: ЛШС. ЛТД, 2000. – 256 с.
Гаврик Н. Розвиток мовленнєвої творчості в дошкільному
віці: Донецьк: ТОВ “Либідь”, 2001.– 216 с.
Гавриш Н., Котик І. Методика розвитку мовленнєвої
діяльності: – К: Вища школа, 1996.
Каган М.С. Искусство как феномен культуры // Искусство в
системе культуры. – М.: Искусство, 1987. – С. 17—24.
Концепція дошкільного виховання в Україні. – К.: Освіта,
– 16 с.
Кудина Г.Н., Мелик Пашаев А.А., Новлянская З.Н. Как
развивать художественное восприятие у школьников. – М:
Знание, 1988. – 80 с.
Кучерявий О.Г. Педагогіка і психологія дитячої творчості
(Аспект самоформування вмінь організувати творчість дітей):
Навч. посібн. —К: ІЗМН, 1998. – 156 с.
Леонтьев А.А. Язык, речь, речевая деятельность. – М.:
Просвещение, 1969. – 214 с.
Лук А.Н. Мышление и творчество. – М.: Политиздат, 1976. –
с.
Макарова Е.Г. В начале было детство: записки педагога. –
М.: Педагогика, 1990. – 256 с.
Петровский А.В. Популярные беседы о психологии. – М.:
Педагогика, 1977. – 317 с.
Теплов Б.М. Избранные труды. Т. 1. – М., 1985. – С. 214 248.
Торшина К.А. Современные исследования проблемы креа
тивности в зарубежной психологии // Вопросы психологии. –
– № 4. – С. 123 132.
Ушакова Т.Н. Текст как объект психологического анали
за // Психологический журнал. – 1989. – Т. 10. – № 1. –
С. 107 115.
Ушинський К.Д. Рідне слово //Твори: У 6 т. – К.: Рад,
школа, 1955. – Т. 1. – С. 269 278.
Философский словарь / Под ред. И.Т. Фролова. – Изд е 5 е.
– М.: Изд во полит. литературы, 1986. – 514 с.
Художественное творчество и ребенок /Под ред. Н.А. Вет
лугиной. – М.: Педагогика, 1972. – 286 с.
Шумилин А.Т. Талант и творчество // Формирование
творческих способностей: сущность, условия, эффективность:
Сб. трудов. – Свердловск: СГПИ, 1990. – С. 40 53.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.