Ігри–фантазування як засіб розвитку мовленнєвих творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%25pКлючові слова:
розвиток, виховання, навчання, почуття, особистість, творчі здібності, дошкільний вік, фантазія, ігри-фантазування.Анотація
У статті аналізується найдоступніший вид дитячої діяльності – гра та
її різновиди (дидактична, театралізована, сюжетно рольова), а найголовніше
ігри фантазування та їх виховний і педагогічний вплив на розвиток
мовленнєвих творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку.
Посилання
Аматьєва О.П. Діагностика та розвиток творчих здібностей
дошкільників у театрально ігровій діяльності //Наука і
освіта. – 1999. – №5 6. – С. 77 80.
Выготский Л .С. Воображение и творчество в детском
возрасте: Психолог. очерк: Книга для учителя. – М.:
Просвещение, 1991. – 94 с.
Гришин Е.О., Юсім Ю Д. Короткий психологічний довід
ник. – Тернопіль: ТЕІПО, 1995. – 78 с.
Дитина в дошкільні роки / Наук. керівник К.Л. Крутій. –
Запоріжжя: ЛШС. Лтд, 2000. – 268 с.
Дьяченко О.М. Развитие воображения дошкольника. –
М.:Просвещение, 1996. – 197 с.
Концепція мовної освіти в Україні.
Леонтьев А.А. Язык, речь, речевая деятельность. – М.:
Просвещение, 1969. – 214 с.
Леонтьев А.Н. Проблемы развития психики. – М., 1972. –
с.
Моляко В.А. Психология творческой деятельности. – К.:
Знание, 1978. – 47 с.
Родари Д. Грамматика фантазии, или Введение в искусство
придумывания историй. – М.: Прогресс, 1990. – 206 с.
Стрелкова Л.П. Уроки сказки. – М.: Педагогика, 1990. – 178 с.
Художественное творчество и ребенок /Под ред. Н.А. Вет
лугиной. – М.: Педагогика, 1972. – 286 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.