Ігри–фантазування як засіб розвитку мовленнєвих творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку

Автор(и)

  • С.О. Ренке

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%25p

Ключові слова:

розвиток, виховання, навчання, почуття, особистість, творчі здібності, дошкільний вік, фантазія, ігри-фантазування.

Анотація

У статті аналізується найдоступніший вид дитячої діяльності – гра та
її різновиди (дидактична, театралізована, сюжетно рольова), а найголовніше
ігри фантазування та їх виховний і педагогічний вплив на розвиток
мовленнєвих творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку.

Посилання

Аматьєва О.П. Діагностика та розвиток творчих здібностей

дошкільників у театрально ігровій діяльності //Наука і

освіта. – 1999. – №5 6. – С. 77 80.

Выготский Л .С. Воображение и творчество в детском

возрасте: Психолог. очерк: Книга для учителя. – М.:

Просвещение, 1991. – 94 с.

Гришин Е.О., Юсім Ю Д. Короткий психологічний довід

ник. – Тернопіль: ТЕІПО, 1995. – 78 с.

Дитина в дошкільні роки / Наук. керівник К.Л. Крутій. –

Запоріжжя: ЛШС. Лтд, 2000. – 268 с.

Дьяченко О.М. Развитие воображения дошкольника. –

М.:Просвещение, 1996. – 197 с.

Концепція мовної освіти в Україні.

Леонтьев А.А. Язык, речь, речевая деятельность. – М.:

Просвещение, 1969. – 214 с.

Леонтьев А.Н. Проблемы развития психики. – М., 1972. –

с.

Моляко В.А. Психология творческой деятельности. – К.:

Знание, 1978. – 47 с.

Родари Д. Грамматика фантазии, или Введение в искусство

придумывания историй. – М.: Прогресс, 1990. – 206 с.

Стрелкова Л.П. Уроки сказки. – М.: Педагогика, 1990. – 178 с.

Художественное творчество и ребенок /Под ред. Н.А. Вет

лугиной. – М.: Педагогика, 1972. – 286 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Ренке, С. (2019). Ігри–фантазування як засіб розвитку мовленнєвих творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (8). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%p