Теоретичний аналіз післядипломної освіти вчителів у світовій практиці

Автор(и)

  • Н.М. Басалюк

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%25p

Ключові слова:

післядипломна освіта, підвищення фахової компетентності, педагоги, неперервна освіта, удосконалення кваліфікації.

Анотація

У статті висвітлено питання післядипломної педагогічної освіти у
світовій практиці.

Посилання

Вульфсон Б.Л. Стратегия развития образования на Западе

на пороге ХХІ века / Университет Российской академии

образования. – М.: Изд во УРАО, 1999. – 208 с.

Исаева Б.В. Система повышения квалификации учителей

в Великобритании // Проблемы высшей школы за

рубежом. – М.: МГЗПИ, 1990. – С. 42 – 58.

Кіщенко Ю. Методи викладання і форми оцінювання у

системі підвищення кваліфікації учителів Англії та

Уельсу // Неперервна професійна освіта: теорія і практи

ка– 2001. – Вип. 3 – С. 157 167.

Кошманова Т.Е. На шляху до новітньої педагогічної

освіти (на прикладі університету штату Мічіган, США) /

Т.Е. Кошманова. Львів: Вид. центр Львівського нац. ун

ту ім. І. Франка, 2000. – 234 с.

Пуховська Л.П. Професійна підготовка вчителів у

Західній Європі: спільність і розбіжності: Монографія. –

К.: Вища школа, 1997. – 180 с.

Синенко С. Проблеми післядипломної освіти вчителів у

країнах Західної Європи // Педагогічні інновації: ідеї,

реалії, перспективи: Збірник наукових праць: Випуск 4. –

К.: Логос, 2001.

Синенко С. Організація післядипломної освіти педагогів в

Англії і Уельсі // Освіта на Луганщині. – 2001. – №1.

Centor M. School of the Future. –USA. 1985. p.113 119;

Pachocinski R.Zarys pedagogiki porowna werej. Warszawa,

Reforma systemu edukacji. Projekt. MEN. – Warszawa,

##submission.downloads##

Як цитувати

Басалюк, Н. (2019). Теоретичний аналіз післядипломної освіти вчителів у світовій практиці. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (7). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%p