Методика проведення соціально– психологічного тренінгу
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%25pКлючові слова:
вступна, основна, заключна частина соціально-психологічного заняття, психорелаксаційні, психогімнастичні вправи, імажинативний тренінг, групові дискусії та диспути, розв’язання проблемних ситуацій, поведінкові вправи, ділові, психотехнічні, рольові, творчі ігри, ігри за встановленими правилами, ігриАнотація
У статті описано методи соціально психологічного тренінгу та
структура заняття. Проаналізовано завдання, які реалізуються на
кожному з його етапів.
Посилання
Бачков И.В. Основы технологии группового тренинга.
Психотехники: Учебное пособие. – М.: Ось 89, 2000. – 224 с.
Бельчиков Я.М., Бирштейн М.М. Деловые игры. – Рига:
Авотс, 1989. – 234 с.
Берн Э. Трансакционный анализ и психотерапия / Пер. с
англ. – СПб.: Братство, 1992. – 224 с.
Бітянова М.Р. Психолог у школі: зміст діяльності і
технології / М.Р. Бітянова. – К.: Главник, 2007. – 160 с.
Волкова Н.П. Педагогіка: Посібник для студентів вищих
навчальних закладів. – Київ: Академія, 2001. – 576 с.
Збірник нормативно правових документів психологічної
служби та ПМПК системи освіти України / Упоряд. В.Г.
Панок, І.І. Цушко, А.Г. Обухівська. – К.: Шкільний світ,
– 256 с.
Клюева Н.В., Свистун М. А. Программы социально
психологического тренинга. – Ярославль: Психодиагно
стика, 1992. – 66 с.
Ковтун А. Театр кукол – своими руками // Юный техник
(приложение “Для умелых рук”). – 1986. – №3. – с.15 18.
Кэдьюсон Х., Шеффер Ч. Практикум по игровой психо
терапии. – СПб: Питер, 2000. – 416 с.
Лэндрет Г.Л. Игровая терапия: искусство отношений. – М.:
Международная педагогическая академия, 1994. – 368 с.
Магид С. Развивающие занятия – гарантия успеха //
Психологическая газета. – 18.03.2008. – № 15. – с.3 4.
Нечипоренко Л. Ділова гра як метод активного навчання
старшокласників основ сучасного діловодства / Л.
Нечипоренко // Трудова підготовка в закладах освіти. –
– № 3. – с.10 11.
Психотерапевтическая энциклопедия / Под ред. Б.Д.
Карвасарского. – СПб.: Питер Ком, 1999. – 752 с.
Рудестам К. Групповая психотерапия. Психокоррекционные
группы: теория и практика. – СПб.: Питер, 1999. – 384 с.
Сидоренко Е. Терапия и тренинг по Альфреду Адлеру. –
СПб.: Речь, 2000. – 352 с.
Фопель К. Психологический группы: Рабочие материалы
для ведущего. – М.: Генезис, 2000. – 256 с.
Цзен Н.В., Пахомов Ю.В. Психотренинг: Игры и упраж
нения. – М., 1988. – 268 с
Экслайн В. Игровая терапия. – М.: Апрель Пресс, ЭКСМО
Пресс, 2000. – 480 с.
Яценко Т.С. Основи групової психокорекції: Навч.
посібник. – К.: Либідь, 1996. – 264 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.