Психолого–педагогічні умови формування навичок інтеркультурної взаємодії вчителя іноземної мови

Автор(и)

  • В.І. Остапенко

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%25p

Ключові слова:

інтеркультурна взаємодія, культурологічний підхід, компетенція, мотивація, емпатія.

Анотація

Реалізовувати завдання, висунуті культурологічним підходом в
освіті, покликані вчителі іноземної мови, оскільки, в силу специфіки
викладання даної дисципліни, вони є посередниками між культурою
країни, мова якої вивчається, та культурою власної країни учнів. У статті
досліджується, які психолого педагогічні якості викладача та студента
є підґрунтям успішного формування навичок інтеркультурної взаємодії
в підготовці вчителя іноземної мови.

Посилання

Бігунова С.А. Психологічний потенціал культурологічно

орієнтованого навчання старшокласників іноземної мови:

Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ін т психології

ім. Г.С.Костюка АПН України. – К., 2008. – 19 с.

Василишина Т.В. Емпатія як фактор ефективності педагогіч

ного спілкування: Дис.... канд. психол. наук: 19.00.07 –

педагогічна та вікова психологія. – К., 2000. – 230 с.

Климов Е.А. Психология профессионала. – М.: Из во

“Институт практической психологии”, 1996. – 400 с.

Маркова А.К. Психология труда учителя. – М.: Про

свещение, 1993. – 192 с.

Сафонова В.В. Культуроведение в системе современного

языкового образования//ИЯШ. – №3. – 2001. – С.17 23.

Gardner, R., Lambert, W. Attitudes and Motivation in Sec

ond Language Learning. – Rowley: Newbury House Publish

ers, 1972. – 316p.

Meyer M. Developing Transcultural Competence: Case Studies

of Advanced Foreign Language Learners. – Clevedon, Phila

delphia: Multilingual Matters LTD. – 1990. – P. 136 158.

Risager, K. Language Teaching and the Process of European

Integration. Language Learning in Intercultural Perspective:

Approaches through Drama and Ethnography/edited by

Michael Byram and Michael Fleming. – Cambridge Univer

sity Press. –1998. – P. 242 254.

Robinson, G. The Magic Carpet Ride to Another Culture

Syndrome: An Alternative Perspective.// Heusinkveld, P.

(ed.) Pathways to Culture: Readings on Teaching Culture in

the Foreign Language Class. – Yarmouth: Intercultural

Press, Inc., 1997. – P. 75 95.

##submission.downloads##

Як цитувати

Остапенко, В. (2019). Психолого–педагогічні умови формування навичок інтеркультурної взаємодії вчителя іноземної мови. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (7). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%p