ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ РОЗУМІННЯ ДОШКІЛЬНИКАМИ ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ

Автор(и)

  • І.М. Біла

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-4.%25p

Ключові слова:

процес розуміння, мисленнєва діяльність, дошкільник.

Анотація

У статті розглядаються проблема розуміння дошкільниками
творчих завдань, особливості процесу розуміння, рівні, критерії та
умови його розвитку.

Посилання

Блонский П.П. Избранные педагогические и

психологические сочинения: В 2-х т. – М.: Просвещение, 1979. –

Т.2. – с.5-117.

Вага нова Н.А. Розуміння старшими дошкільниками

нової інформації у вербальній та візуальній формах: Дис. … канд.

психол. наук: 19.00.07. – К., 2006. – 201с.

Выготский Л.С. Собрание сочинений: В 6 т. – М.:

Педагогика, 1984. – Т.4: Детская психология. – 432 с.

Гальперин П.Я. Развитие исследований по

формированию умственных действий // Психологическая наука в

СССР: В 2 т. – М., 1959. – Т.1. – С.441-469.

Гурова Л.Л.Процессы понимания в развитии мышления

// Вопр. психологии. – 1986. – №2. – С.126 -137.

Диагностика умственного развития дошкольников. – М.:

Педагогика, 1978. – 248 с.

Запорожец А.В., Эльконин Д.Б. Психология детей

дошкольного возраста: Развитие познавательных процессов. – М.:

Просвещение, 1964. – 352 с.

Костюк Г.С. Про психологію розуміння // Наукові

записки НДІ психології УРСР. – Т.ІІ. – К., 1950. – С.7-57.

Леонтьев А.Н. Избранные психол. произвеления: В 2 т.

– М.: Педагогика, 1983. – Т.2 (Т.1).

Моляко В.А. Психология решения школьниками

творческих задач. – Рад. школа, 1983. – 94 с.

Пиаже Ж. Психология интеллекта // Избранные психол.

труды. – М.: Международная педагогическая академия, 1994. – 680

с.

Поддьяков Н.Н. Мышление дошкольника. – М.:

Педагогика, 1977. – 272 с.

Пономарёв Я.А. Знание, мышление и умственное

развитие. – М.: Просвещение, 1967. – 264 с.

Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. – СПб. :

Питер, 1999. – 720 с.

Сели Ждемс. Очерки по психологии детства. Пер. с

англ. – М., 1999. – 456 с.

Стратегії творчої діяльності: школа В.О.Моляко / За

загальною ред. В.О.Моляко. – К.: Освіта України , 2008. – 702 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Біла, І. (2019). ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ РОЗУМІННЯ ДОШКІЛЬНИКАМИ ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (4). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-4.%p