ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ РОЗУМІННЯ ДОШКІЛЬНИКАМИ ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-4.%25pКлючові слова:
процес розуміння, мисленнєва діяльність, дошкільник.Анотація
У статті розглядаються проблема розуміння дошкільниками
творчих завдань, особливості процесу розуміння, рівні, критерії та
умови його розвитку.
Посилання
Блонский П.П. Избранные педагогические и
психологические сочинения: В 2-х т. – М.: Просвещение, 1979. –
Т.2. – с.5-117.
Вага нова Н.А. Розуміння старшими дошкільниками
нової інформації у вербальній та візуальній формах: Дис. … канд.
психол. наук: 19.00.07. – К., 2006. – 201с.
Выготский Л.С. Собрание сочинений: В 6 т. – М.:
Педагогика, 1984. – Т.4: Детская психология. – 432 с.
Гальперин П.Я. Развитие исследований по
формированию умственных действий // Психологическая наука в
СССР: В 2 т. – М., 1959. – Т.1. – С.441-469.
Гурова Л.Л.Процессы понимания в развитии мышления
// Вопр. психологии. – 1986. – №2. – С.126 -137.
Диагностика умственного развития дошкольников. – М.:
Педагогика, 1978. – 248 с.
Запорожец А.В., Эльконин Д.Б. Психология детей
дошкольного возраста: Развитие познавательных процессов. – М.:
Просвещение, 1964. – 352 с.
Костюк Г.С. Про психологію розуміння // Наукові
записки НДІ психології УРСР. – Т.ІІ. – К., 1950. – С.7-57.
Леонтьев А.Н. Избранные психол. произвеления: В 2 т.
– М.: Педагогика, 1983. – Т.2 (Т.1).
Моляко В.А. Психология решения школьниками
творческих задач. – Рад. школа, 1983. – 94 с.
Пиаже Ж. Психология интеллекта // Избранные психол.
труды. – М.: Международная педагогическая академия, 1994. – 680
с.
Поддьяков Н.Н. Мышление дошкольника. – М.:
Педагогика, 1977. – 272 с.
Пономарёв Я.А. Знание, мышление и умственное
развитие. – М.: Просвещение, 1967. – 264 с.
Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. – СПб. :
Питер, 1999. – 720 с.
Сели Ждемс. Очерки по психологии детства. Пер. с
англ. – М., 1999. – 456 с.
Стратегії творчої діяльності: школа В.О.Моляко / За
загальною ред. В.О.Моляко. – К.: Освіта України , 2008. – 702 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.