ОСОБЕННОСТИ СТРУКТУРЫ ЭМОЦИОНАЛЬНОГО ИНТЕЛЛЕКТА ПОДРОСТКОВ С РАЗЛИЧНОЙ СТЕПЕНЬЮ УВЛЕЧЁННОСТИ КОМПЬЮТЕРНОЙ ИГРОВОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТЬЮ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-4.%25pКлючові слова:
емоційний інтелект, міжособистісний та внутрішньоособистісний інтелект, комп’ютерні ігри, комп’ютерна ігрова діяльність, підлітки-«геймери».Анотація
У статті викладаються результати дослідження структури
емоційного інтелекту, а саме: особливості міжособистісного та
внутрішньоособистісного інтелекту підлітків з різним ступенем
захопленості комп’ютерними іграми, а також з різним стажем
комп’ютерної ігрової діяльності
Посилання
Андреева И.Н. Биологические и социальные
предпосылки развития эмоционального интеллекта // Когнитивная
психология. – Минск: БГПУ, 2006. – С.7-11.
Бабаева Ю.Д., Войскунский А.Е. Психологические
последствия информатизации // Психологический журнал. – 1998. –
Т. 19.− № 1. – С. 89-100.
Выготский Л.С. Собрание сочинений: В 6-ти т./ Под
ред.А.В. Запорожца и др. – М.: Педагогика, 1982.− Т. 2. – С.21-22,
-358.
Иванов М. С. Личностные предпосылки формирования
игровой компьютерной аддикции // Сибирская психология
сегодня. – Кемерово, 2004. – С. 368-374
Кучерявенко В.И. Исследование динамики интереса
подростков к компьютерным играм // Актуальнi проблеми
психологii: Проблеми психологii обдарованностi: Збiрник наукових
праць. – Т.6 – Вип. 3.− Житомир: Вид-во ЖДУ iм. I. Франка, 2008. –
С. 154-159
Люсин Д.В. Новая методика для измерения
эмоционального интеллекта : опросник ЭмИн //Психологическая
диагностика. – 2006. − №4. – С. 3-23
Люсин Д.В. Современные представления об
эмоциональном интеллекте // Социальный интеллект: Теория,
измерение, исследования / Под ред. Д.В. Люсина, Д.В. Ушакова.−
М.: Институт психологии РАН, 2004. – С. 29 - 36.
Манойлова М.А. Развитие эмоционального интеллекта
будущих педагогов. – Псков: ПГПИ, 2004. – 60 с.
Петровская А.С. Эмоциональный интеллект как
детерминанта результативных параметров и процессуальных
характеристик управленческой деятельности: Автореф. дисс. …
канд психол. Наук. – Ярославль, 2007. – 27 с.
Шампандар Алекс Дж. Искусственный интеллект в
компьютерных играх: как обучить виртуальные персонажи
реагировать на внешние воздействия. – Вильямс, 2007. – 768 с.
Шмелев А.Г. Компьютерные игры. Обучение и
психологическая разгрузка. − М., 1988. – 356 с.
Goleman D. Emotional intelligence. N.Y. Bantam Books,
– 352 p.
Mayer J.D. Emotional intelligence information. [Electronic
resourse]. – 2006. Mode of access:
http://www.unh.edu/emotional_intelligence/
Mayer J.D., Salovey P. Emotional intelligence. [Electronic
resourse.] 2005. Mode of access:
http://www.unh.edu/emotional_intelligence/
Mayer, J.D., Salovey, P., Caruso, D. Models of Emotional
Intelligence In R. J. Sternberg (Ed.) Handbook of Human Intelligence
(2nd ed.), 2000, New York: Cambridge - pp. 396-420.
Thorndike E.L. Intelligence and its uses. Harper’s
Magazine. 1920. 140. P. 227–235.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.