НАУЧНО-ПСИХОЛОГИЧЕСКОЕ ВЗАИМОДЕЙСТВИЕ КАК СПОСОБ ФОРМИРОВАНИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-4.%25pКлючові слова:
спецсемінар, науково-психологічна взаємодія, взаємовідносини учителя й учня.Анотація
У статті наводиться аналіз досвіду науково-практичної
взаємодії вченого-психолога Е.Ш. Натанзон зі студентами
педінституту та вчителями загальноосвітніх шкіл із формування
педагогічної компетенції в галузі взаємовідношень учителя й учня.
Посилання
Натанзон Э.Ш. Профессиональная копетентность и
педагогическое мастерство: Материалы научно-практической
конференции. – Кишинев,1-3 октября, 1992; Дюссельдорф, 1992.
(на рум. языке).− С. 121-129.
Натанзон Э.Ш. Организация индивидуального шефства
над трудным подростком: Пособие для учителей, комсомольских
работников и общественных воспитателей/ Отв. ред.
С.Д. Раевская. – Кишинев: Лумина, 1988.
Натанзон Э.Ш. Прийоми за педагогического
въздействие. Народна просвета. – София, 1981.
Ляудис В.Я. Методика преподавания психологии. –
Москва, 1989.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.