ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-4.%25pКлючові слова:
мотивація, мотивації професійного навчання студентів, інтерес до професійного навчання.Анотація
У статті розглядаються психологічні особливості мотивації
професійного навчання студентів; аналізуються дані результатів
дослідження особливостей мотивації професійного навчання
студентів.
Посилання
Асеев В.Г. Мотивация учебной деятельности и
формирование личности.− М., 1976. – С. 55.
Божович Л.И. Проблема развития мотивационной
сферы ребенка // Изучение мотивации поведения детей и
подростков. – М.: Педагогика, 1972. – С.41-42.
Варфоломеева О. В. Основы психологии деятельности:
Учебное пособие. – Симферополь: Таврия, 1999. – С. 20.
Годфруа Ж. Что такое психология: В 2 т. Пер. с
франц. – М.: Мир, 1992. – Т.1. – 496 с.; Т.2. – 376 с.
Джидарьян И.А. О месте потребностей, эмоций и
чувств в мотивации личности // Теоретические проблемы
психологии личности. – М., 1974.
Додонов Б.И. Структура и динамика мотивов
деятельности /Б.И. Додонов // Вопросы психологии. – №1. – 1984. –
С. 32.
Занюк С. С. Особливості та ефективність формування
мотивації учіння у студентів // Філософія, соціологія, психологія:
Збірник наукових праць.− Вип. 5, ч. 2. Матеріали Міжнародної
наукової конференції “Особистість в розбудові відкритого
демократичного суспільства в Україні”, 6-7 жовтня 2000 р.− Івано-
Франківськ; – 2000. – С. 74.
Занюк С.С. Психологія мотивації та емоції. – Луцьк:
Ред.-вид. відділення Волин. держ. ун-ту ім. Лесі Українки, 1997. –
с.
Зимняя И.А. Педагогическая психология.− Ростов на
Дону, 1998. – С.23
Ильин Е.П. Мотивация и мотивы / Е.П. Ильин.− СПб.:
Питер. – 2000. – С. 72.
Моргун В.Ф. Психологические проблемы мотивации
учения. // Вопросы психологии. – 1976. – №6. – С.54-67.
Орлов Ю.М. Потребностно-мотивационные факторы
эффективности учебной деятельности студентов вуза: Автореф. …
д-ра психол. наук. – М., 1986. – 33 с.
Панкратов А.Н. Саморегуляция психического здоровья:
Практическое руководство. – М.: Институт психотерапии, 2001. –
С.77
Реан А.А. О ценностно-мотивационной сфере
студентов-универсантов /А.А. Реан, Т.В. Андреева, Н.Н. Киреева и
др. // Ананьевские чтения − 99: Тезисы научно-практической
конференции. – СПб.,1999. – С. 67
Сич В.М. Соціально-психологічні особливості
мотивації професійного вдосконалення спеціалістів відділів освіти:
Монографія. – Кам’янець-Подільський: Видавництво Абетка-Світ,
– 160 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.