ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕМОЦІЙНО – ПОЧУТТЄВОГО РОЗВИТКУ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗА УМОВ ВИКОРИСТАННЯ РІЗНИХ НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • Н.С. Славіна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-4.%25p

Ключові слова:

емоції, почуття, емоційні переживання, діти дошкільного віку.

Анотація

Основними напрямками розвитку емоцiй та почуттів, якi
зумовлюють гармонiйне особистiсне зростання дошкiльника є:
розвиток здатності розпiзнавати основнi емоції за характерними
зовнiшнiми ознаками; розвиток емоцiйних переживань від менш
стiйких до швидкоплинних; розвиток емоцiйної чутливостi, емпатії
– співпереживання; формування вищих почуттiв – моральних,
естетичних, інтелектуальних.

Посилання

Эмоциональное развитие дошкольников: Учебное

пособие для студентов высших педагогических учебных заведений

/А.Д. Кошелева, В.И. Перегуда, О.А. Шаграева /Под ред.О.Ш.

Шаграевой, С.А. Козловой. – М.: Издательский центр “Академия”,

– 176 с.

Эмоциональное развитие дошкольника: Пособие для

воспитанников детского сада /Запорожец А.В. – М., 1985. – 176 с.

Запорожец А.В. Развитие социальных эмоций у детей

дошкольного возраста/ Запорожец А.В., Неверович Я.З., Кошелева

А.Д. и др. – М., 1986. – 176 с.

Кононко О.Л. Соціально-емоційний розвиток

особистості (в дошкільному дитинстві): Навчальний посібник для

вищих навчальних закладах/ Кононко О.Л. – К.: Освіта, 1998. – 255

с.

Кравцов Г.Г., Кравцова Е.Е. Шестилетний ребенок.

Психологическая готовность к школе. – М.: Знание,1987.–80 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Славіна, Н. (2019). ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕМОЦІЙНО – ПОЧУТТЄВОГО РОЗВИТКУ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗА УМОВ ВИКОРИСТАННЯ РІЗНИХ НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (4). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-4.%p