ДО ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЧНИХ ЧИННИКІВ ПРОФЕСІЙНОГО АКСІОГЕНЕЗУ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-4.%25pКлючові слова:
професійний аксіогенез, психологічні чинники, оптимізація, актуальний смисловий стан, сенсожиттєві орієнтації, аксіологічні вимоги професії, професійні позиції вчителя, регресійне рівняння.Анотація
У статті здійснено аналіз основних підходів до проблеми
психологічних чинників професійного аксіогенезу. Проведено
множинний регресійний аналіз залежності професійного
аксіогенезу студента-педагога від емпіричних психологічних
чинників. Здійснено оцінку прогностичної значимості отриманої
регресійної залежності.
Посилання
Александрова Т. И. Мотивационно-смысловые
установки личности педагога и их влияние на эмоциональное
благополучие личности учащихся: Автореф. дис. на соискание
степени канд. психол. наук: спец. 19.00.01 «Общая психология,
психология личности, история психологии» / Александрова Тамара
Ивановна, Ленинградский государственный университет им. А.С.
Пушкина. - Хабаровск, 2006. − 26 с.
Анцыферова Л.И. Психология формирования и развития
личности / Л. И. Анцыферова. – М., 1996. – С. 61.
Балл Г.О., Перепелиця П.С. Формування готовності до
професійної праці у контексті гуманізації освіти // Психологічні
аспекти гуманізації освіти. Книга для вчителя / За ред. Балла Г.О. -
Київ-Рівне, 1996.
Бахтин М.М. Эстетика словесного творчества / М.М.
Бахтин. – М.: Искусство, 1979. – 424 с.
Ермолаев О.Ю. Математическая статистика для
психологов: Учебник / О.Ю. Ермолаев. – 2-е изд., исп. – М.:
Московский психолого-социальный институт: Флинта, 2003.− 336
с.
Карпенко З. С. Герменевтика психологічної практики / З.С.
Карпенко. − К.: РУТА, 2001. – 160 с.
Максимчук Н. П. Психологічні особливості становлення
ціннісних орієнтацій майбутнього вчителя у процесі професійної
підготовки: Автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол.
наук: спец.10.00.07 «Педагогічна та вікова психологія» /
Максимчук Наталія Петрівна; Інститут психології імені
Г.С.Костюка, лабораторія психології особистості, АПН України. -–
Київ, 2000. – 21 с.
Серый А. В. Трансформация системы личностных
конструктов как механизм динамики актуальных смысловых
состояний в ходе психологического тренинга / А. В. Серый, М. С.
Яницкий // Ползуневский вестник. −№ 5-6. − Барнаул, 2004.− С.
- 199.
Слободчиков В. И. Индивидуальность как встреча с
собой − другим / В. И. Слободчиков, Е. И. Исаев // Психология
личности.− Т.2: Хрестоматия.−Самара: Издательский дом
«БАХРАХ», 1999.− С. 500 – 508.
Слободчиков В.И. Психологические основы личностно-
ориентированного образования / В.И.Слободчиков // Лучшие
страницы педагогической прессы. – 2001. – № 4. – с. 63 – 72.
Яницкий М.С. Ценностные ориентации личности как
динамическая система / М.С. Яницкий. − Кемерово:
Кузбассвузиздат, 2000. – 204 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.