Організація спільної діяльності студентів у процесі вивчення іноземної мови: психологічний аспект

Автор(и)

  • І.В. Коваль

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-3.%25p

Ключові слова:

оволодіння іноземною мовою, когнітивний стиль особистості, полезалежність, поленезалежність, аналітичність, синтетичність, особистісне зростання, самодетермінація, мотивація.

Анотація

Активні, інтенсивні методи навчання іноземної мови сприяють
розвитку внутрішньої мотивації вивчення іноземної мови. Система
навчальних впливів доводить ефективність такого навчання, яке
передбачає специфічне компонування навчального змісту, зміну
форм проведення занять, застосування тренінгових прийомів.
Інтенсивні методи навчання іноземної мови є засобами сприяння
особистісному зростанню студента, підвищення навчальної
мотивації, прагнення до самоосвіти.

Посилання

Групповое взаимодействие как фактор успешности

овладения иностранным языком // Психолого педаго

гические аспекты интенсификации учебной деятель

ности. – М.: Изд во Моск. ун та, 1983. – С. 54 56.

Выготский Л.С. Мышление и речь // Избр. произв: В

т. – Т. 2: Проблемы общей психологии / Под ред.

В.В. Давыдова. – М.: Педагогика, 1982. – 504 с.

Карпенко Л.А. Активизирующий эффект группы в

условиях коллективизирующего обучения // Психолого

педагогические аспекты интенсификации учебной

деятельности. – М.: Изд во Моск. унта, 1983. – С. 66 77.

Китайгородская Г.А. Некоторые обязательные харак

теристики интенсивного обучения иностранным

языкам // Сб. науч. трудов МГПИИЯ им. М. Тореза. –

Вып. 133. – М., 1979. – С. 127 155.

Ломов Б.Ф. Особенности познавательных процесов в

условиях общения // Психол. журн., 1980. – Т. 1. –

№5. – С. 23 45.

Маркова А.К. Психология усвоения языка как средства

общения. – М.: Педагогика, 1974.

Chorro J.L. Personality and academic achievement in statis

tics // Journ. of Psychology. 1981, Vol. 2. – P. 155 166.

##submission.downloads##

Як цитувати

Коваль, І. (2019). Організація спільної діяльності студентів у процесі вивчення іноземної мови: психологічний аспект. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (3). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-3.%p