Організація спільної діяльності студентів у процесі вивчення іноземної мови: психологічний аспект
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-3.%25pКлючові слова:
оволодіння іноземною мовою, когнітивний стиль особистості, полезалежність, поленезалежність, аналітичність, синтетичність, особистісне зростання, самодетермінація, мотивація.Анотація
Активні, інтенсивні методи навчання іноземної мови сприяють
розвитку внутрішньої мотивації вивчення іноземної мови. Система
навчальних впливів доводить ефективність такого навчання, яке
передбачає специфічне компонування навчального змісту, зміну
форм проведення занять, застосування тренінгових прийомів.
Інтенсивні методи навчання іноземної мови є засобами сприяння
особистісному зростанню студента, підвищення навчальної
мотивації, прагнення до самоосвіти.
Посилання
Групповое взаимодействие как фактор успешности
овладения иностранным языком // Психолого педаго
гические аспекты интенсификации учебной деятель
ности. – М.: Изд во Моск. ун та, 1983. – С. 54 56.
Выготский Л.С. Мышление и речь // Избр. произв: В
т. – Т. 2: Проблемы общей психологии / Под ред.
В.В. Давыдова. – М.: Педагогика, 1982. – 504 с.
Карпенко Л.А. Активизирующий эффект группы в
условиях коллективизирующего обучения // Психолого
педагогические аспекты интенсификации учебной
деятельности. – М.: Изд во Моск. унта, 1983. – С. 66 77.
Китайгородская Г.А. Некоторые обязательные харак
теристики интенсивного обучения иностранным
языкам // Сб. науч. трудов МГПИИЯ им. М. Тореза. –
Вып. 133. – М., 1979. – С. 127 155.
Ломов Б.Ф. Особенности познавательных процесов в
условиях общения // Психол. журн., 1980. – Т. 1. –
№5. – С. 23 45.
Маркова А.К. Психология усвоения языка как средства
общения. – М.: Педагогика, 1974.
Chorro J.L. Personality and academic achievement in statis
tics // Journ. of Psychology. 1981, Vol. 2. – P. 155 166.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.