Організація самостійної роботи учнів у процесі оволодіння іноземною мовою: урахування вікових особливостей

Автор(и)

  • Л.А. Онуфрієва

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-3.%25p

Ключові слова:

самостійна робота, самоконтроль, навчальна діяльність, самоорганізація, самокерування, особистість, самостійність, учительська активність, навчально виховний процес, вікові особливості.

Анотація

Стаття присвячена проблемі організації самостійної роботи учнів
у процесі оволодіння ними іноземною мовою з урахуванням їх
вікових особливостей. Мета навчально виховного процесу – здатність
учня до самостійної діяльності як риси особистості.

Посилання

Авдеев А.П. Индивидуализация самостоятельной

работы учащихся как средство повышения качества их

знаний и возбуждения стремления к самообразованию //

Воспитание у учащихся познавательной активности. –

Волгоград, 1971. – С.68.

Александров Д.Н. Самоконтроль, самокоррекция и

формирование учебно познавательной активности //

Контроль в обучении иностранным языкам в средней

школе / Под ред. В.А. Слободчикова. – М.: Просве

щение, 1986.

Гальперин П.Я. Центральное звено в психологическом

механизме речи на иностранном языке // Проблемы

повышения эффективности преподавания иностран

ных языков. – Львов: Издательство Л Г У. – 1973.

Есипович К.Б. Управление познавательной деятель

ностью при изучении иностранных языков в средней

школе. – М.: Просвещение, 1988. – 191 с.

Зимняя И.А. Психология обучения иностранным

языкам в школе. – М.: Просвещение, 1991. – 222 с.

Каспарова М.Г. О самоконтроле студента в учебном

процессе // Психология и методика обучения иност

ранным языком / Под ред.В.А. Артемова и Н.И. Гез. –

М.: Издательство МГПИИЯ, 1968. – Т. 44.

Леонтьев А.А. Язык, речь и речевая деятельность. –

М.: Просвещение, 1969. – 212с.

Маркова А.К. Психология усвоения языка как средства

обучения. – М.: Педагогика, 1974. – 239 с.

Онуфрієва Л.А. Проблема розвитку особистості засо

бами іноземної мови // Наукові праці Кам’янець

Подільського державного університету: Філологічні

науки. – Кам’янець Подільський, 2007. – Вип. 15. –

Т. 2. – С. 325 328.

Онуфрієва Л.А. Психологічний аспект навчального

співробітництва у практиці навчання іноземної мови //

Збірник наукових праць Кам’янець Подільського

національного університету імені Івана Огієнка та

Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України /

За ред. С.Д. Максименка, Л.А. Онуфрієвої. – Кам’я

нець Подільський: Аксіома, 2008. – Вип. 2. – С. 232

Пассов Е.И. Теоретические основы обучения иноязычному

говорению в средней школе: Автореф. дис. д ра психол.

наук: 13.00.02 /Моск. гос. ин т. – М., 1981. – 34 с.

Сікорська Л.Б. Психологічні умови міжособистісних

взаємин учнів на початковому етапі навчання: Автореф.

дис. канд. психол. наук. – К., 2009. – 20 с.

Співак В.І. Самоконтроль студентів в іншомовній

мовленнєвій діяльності: Науково методичний посібник

для студентів педагогічних вузів. – Кам’янець Поділь

ський державний педагогічний університет, інфор

маційно видавничий відділ, 2000. – 76 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Онуфрієва, Л. (2019). Організація самостійної роботи учнів у процесі оволодіння іноземною мовою: урахування вікових особливостей. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (3). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-3.%p