Організація самостійної роботи учнів у процесі оволодіння іноземною мовою: урахування вікових особливостей
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-3.%25pКлючові слова:
самостійна робота, самоконтроль, навчальна діяльність, самоорганізація, самокерування, особистість, самостійність, учительська активність, навчально виховний процес, вікові особливості.Анотація
Стаття присвячена проблемі організації самостійної роботи учнів
у процесі оволодіння ними іноземною мовою з урахуванням їх
вікових особливостей. Мета навчально виховного процесу – здатність
учня до самостійної діяльності як риси особистості.
Посилання
Авдеев А.П. Индивидуализация самостоятельной
работы учащихся как средство повышения качества их
знаний и возбуждения стремления к самообразованию //
Воспитание у учащихся познавательной активности. –
Волгоград, 1971. – С.68.
Александров Д.Н. Самоконтроль, самокоррекция и
формирование учебно познавательной активности //
Контроль в обучении иностранным языкам в средней
школе / Под ред. В.А. Слободчикова. – М.: Просве
щение, 1986.
Гальперин П.Я. Центральное звено в психологическом
механизме речи на иностранном языке // Проблемы
повышения эффективности преподавания иностран
ных языков. – Львов: Издательство Л Г У. – 1973.
Есипович К.Б. Управление познавательной деятель
ностью при изучении иностранных языков в средней
школе. – М.: Просвещение, 1988. – 191 с.
Зимняя И.А. Психология обучения иностранным
языкам в школе. – М.: Просвещение, 1991. – 222 с.
Каспарова М.Г. О самоконтроле студента в учебном
процессе // Психология и методика обучения иност
ранным языком / Под ред.В.А. Артемова и Н.И. Гез. –
М.: Издательство МГПИИЯ, 1968. – Т. 44.
Леонтьев А.А. Язык, речь и речевая деятельность. –
М.: Просвещение, 1969. – 212с.
Маркова А.К. Психология усвоения языка как средства
обучения. – М.: Педагогика, 1974. – 239 с.
Онуфрієва Л.А. Проблема розвитку особистості засо
бами іноземної мови // Наукові праці Кам’янець
Подільського державного університету: Філологічні
науки. – Кам’янець Подільський, 2007. – Вип. 15. –
Т. 2. – С. 325 328.
Онуфрієва Л.А. Психологічний аспект навчального
співробітництва у практиці навчання іноземної мови //
Збірник наукових праць Кам’янець Подільського
національного університету імені Івана Огієнка та
Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України /
За ред. С.Д. Максименка, Л.А. Онуфрієвої. – Кам’я
нець Подільський: Аксіома, 2008. – Вип. 2. – С. 232
Пассов Е.И. Теоретические основы обучения иноязычному
говорению в средней школе: Автореф. дис. д ра психол.
наук: 13.00.02 /Моск. гос. ин т. – М., 1981. – 34 с.
Сікорська Л.Б. Психологічні умови міжособистісних
взаємин учнів на початковому етапі навчання: Автореф.
дис. канд. психол. наук. – К., 2009. – 20 с.
Співак В.І. Самоконтроль студентів в іншомовній
мовленнєвій діяльності: Науково методичний посібник
для студентів педагогічних вузів. – Кам’янець Поділь
ський державний педагогічний університет, інфор
маційно видавничий відділ, 2000. – 76 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.