Організація самостійної роботи учнів у процесі оволодіння іноземною мовою: урахування вікових особливостей
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-3.%25pKeywords:
самостійна робота, самоконтроль, навчальна діяльність, самоорганізація, самокерування, особистість, самостійність, учительська активність, навчально виховний процес, вікові особливості.Abstract
Стаття присвячена проблемі організації самостійної роботи учнів
у процесі оволодіння ними іноземною мовою з урахуванням їх
вікових особливостей. Мета навчально виховного процесу – здатність
учня до самостійної діяльності як риси особистості.
References
Авдеев А.П. Индивидуализация самостоятельной
работы учащихся как средство повышения качества их
знаний и возбуждения стремления к самообразованию //
Воспитание у учащихся познавательной активности. –
Волгоград, 1971. – С.68.
Александров Д.Н. Самоконтроль, самокоррекция и
формирование учебно познавательной активности //
Контроль в обучении иностранным языкам в средней
школе / Под ред. В.А. Слободчикова. – М.: Просве
щение, 1986.
Гальперин П.Я. Центральное звено в психологическом
механизме речи на иностранном языке // Проблемы
повышения эффективности преподавания иностран
ных языков. – Львов: Издательство Л Г У. – 1973.
Есипович К.Б. Управление познавательной деятель
ностью при изучении иностранных языков в средней
школе. – М.: Просвещение, 1988. – 191 с.
Зимняя И.А. Психология обучения иностранным
языкам в школе. – М.: Просвещение, 1991. – 222 с.
Каспарова М.Г. О самоконтроле студента в учебном
процессе // Психология и методика обучения иност
ранным языком / Под ред.В.А. Артемова и Н.И. Гез. –
М.: Издательство МГПИИЯ, 1968. – Т. 44.
Леонтьев А.А. Язык, речь и речевая деятельность. –
М.: Просвещение, 1969. – 212с.
Маркова А.К. Психология усвоения языка как средства
обучения. – М.: Педагогика, 1974. – 239 с.
Онуфрієва Л.А. Проблема розвитку особистості засо
бами іноземної мови // Наукові праці Кам’янець
Подільського державного університету: Філологічні
науки. – Кам’янець Подільський, 2007. – Вип. 15. –
Т. 2. – С. 325 328.
Онуфрієва Л.А. Психологічний аспект навчального
співробітництва у практиці навчання іноземної мови //
Збірник наукових праць Кам’янець Подільського
національного університету імені Івана Огієнка та
Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України /
За ред. С.Д. Максименка, Л.А. Онуфрієвої. – Кам’я
нець Подільський: Аксіома, 2008. – Вип. 2. – С. 232
Пассов Е.И. Теоретические основы обучения иноязычному
говорению в средней школе: Автореф. дис. д ра психол.
наук: 13.00.02 /Моск. гос. ин т. – М., 1981. – 34 с.
Сікорська Л.Б. Психологічні умови міжособистісних
взаємин учнів на початковому етапі навчання: Автореф.
дис. канд. психол. наук. – К., 2009. – 20 с.
Співак В.І. Самоконтроль студентів в іншомовній
мовленнєвій діяльності: Науково методичний посібник
для студентів педагогічних вузів. – Кам’янець Поділь
ський державний педагогічний університет, інфор
маційно видавничий відділ, 2000. – 76 с.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright
The Editorial Board has the full right to publish original scientific papers containing results of theoretical and experimental research works which are not currently subject to review for publication in other scientific editions. The Author shall transfer to the editorial board of the Collection the right to spread the electronic version of the paper, as well as the electronic version of the paper translated into English (for papers originally submitted in Ukrainian and Russian) by all kinds of electronic means (placement at the official website of the Collection, electronic databases, repositories etc).
The Author of an article reserves the right to use materials of the paper, without approval with the editorial board and the founders of this Collection: a) partially or fully, for educational purposes; b) for writing own dissertation papers; c) for preparation of abstracts, conference reports and presentations.
The Author of an article can place electronic copies of the paper (including the final electronic version downloaded from the official website of the Collection) at:
- personal web resources of all Authors (websites, webpages, blogs etc.);
- web resources of the institutions where the Authors are employed (including electronic institutional repositories);
- non-profit public access web resources (for example, arXiv.org).
But in all cases, it is obligatory to have a bibliographic reference to the paper, or a hyperlink to its electronic copy placed at the official website of this Collection.