Особистісна зорієнтованість освітнього процесу як вирішальний фактор його гуманізації
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-3.%25pКлючові слова:
особистісна зорієнтованість, освітній процес, гуманізація навчання, диференційоване навчання.Анотація
Стаття присвячена питанню особистісної зорієнтованості
освітнього процесу. В основі процесу навчання знаходиться дитина,
установка робиться на її особистий інтелектуальний і духовний
розвиток, що є базою для планування програм та завдань.
Посилання
Бех І.Д. Психологічна суть гуманізму у вихованні осо
бистості // Педагогіка і психологія. – 1994. – № 3. – 108 с.
Выготский Л.С. Проблема обучения и умственного
развития в школьном возрасте // Педагогическая
психология. – М., 1991. – 252 с.
Гильбух Ю.З. Дифференциация в начальном звене. –
К., 1996. – 54 с.
Занков Л.В. Избранные педагогические труды. – М., 1990.
Знанецки Ф. Методологические и теоретические проблеми
психологии. – М.: Наука, 1984. – 444 с.
Костюк Г.С. Избранные психологические труды. – М.:
Наука, 1988.
Нийт Т. Общие тенденции в развитии теорий о взаимо
отношениях человека и сферы // Человек. Среда.
Общение. – Таллин, 1980.
Сковин Е.В. Обьединение школьных модулей. – М.,
– 86 с.
Теплов Б.М. Проблемы индивидуальных различий. –
М., 1961. – 25 с.
Фурман А.В. Принцип модульності в освітній практи
ці // Рідна школа. – 1995. – № 7 8. – С. 80.
Якиманская И.С. Личностно ориентированное обу
чение в современной школе. – М., 1992. – 95 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.