Особистісна зорієнтованість освітнього процесу як вирішальний фактор його гуманізації

Автор(и)

  • В.С. Пастушенко

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-3.%25p

Ключові слова:

особистісна зорієнтованість, освітній процес, гуманізація навчання, диференційоване навчання.

Анотація

Стаття присвячена питанню особистісної зорієнтованості
освітнього процесу. В основі процесу навчання знаходиться дитина,
установка робиться на її особистий інтелектуальний і духовний
розвиток, що є базою для планування програм та завдань.

Посилання

Бех І.Д. Психологічна суть гуманізму у вихованні осо

бистості // Педагогіка і психологія. – 1994. – № 3. – 108 с.

Выготский Л.С. Проблема обучения и умственного

развития в школьном возрасте // Педагогическая

психология. – М., 1991. – 252 с.

Гильбух Ю.З. Дифференциация в начальном звене. –

К., 1996. – 54 с.

Занков Л.В. Избранные педагогические труды. – М., 1990.

Знанецки Ф. Методологические и теоретические проблеми

психологии. – М.: Наука, 1984. – 444 с.

Костюк Г.С. Избранные психологические труды. – М.:

Наука, 1988.

Нийт Т. Общие тенденции в развитии теорий о взаимо

отношениях человека и сферы // Человек. Среда.

Общение. – Таллин, 1980.

Сковин Е.В. Обьединение школьных модулей. – М.,

– 86 с.

Теплов Б.М. Проблемы индивидуальных различий. –

М., 1961. – 25 с.

Фурман А.В. Принцип модульності в освітній практи

ці // Рідна школа. – 1995. – № 7 8. – С. 80.

Якиманская И.С. Личностно ориентированное обу

чение в современной школе. – М., 1992. – 95 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Пастушенко, В. (2019). Особистісна зорієнтованість освітнього процесу як вирішальний фактор його гуманізації. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (3). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-3.%p