Проблема зв’язку навчання й когнітивного розвитку
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-3.%25pКлючові слова:
когнітивний розвиток, навчання, особистість, зона найближчого розвитку.Анотація
Стаття розглядає проблеми взаємозв’язку між розвитком
психіки дитини (насамперед розумовим розвитком) і його освітою,
навчанням й вихованням, а також основні форми когнітивного
розвитку.
Посилання
Ананьев Б.Г. К проблеме современного человеко
знания. – М.: Наука, 1977. – 212 с.
Виготський Л.С. Проблеми загальної психології //
Собр. соч.: В 6 т. –М.: Педагогіка, 1982. – Т. 2. – 504 с.
Виготський Л.С. Історія розвитку вищих психічних
функцій // Собр. соч.: В 6 т. – М.: Педагогіка, 1983. –
Т. 3. – С. 5 328.
Давидов В.В. Психічний розвиток і виховання //
Філолофсько психологічні проблеми розвитку утво
рення. – М.: Педагогіка, 1981. – С. 146 169.
Давидов В.В. Проблеми розвиваючого навчання. – М.:
Педагогіка, 1986. – 240 с.
Леонтьев А.Н. Проблемы розвития психики. – М.: Из.
Московського ун та, 1972. – 576 с.
Леонтьев А.Н., Пономарів Я.А., Гиппенрейтер Ю.Б.
Досвід експериментального дослідження мислення //
Хрестоматія по загальній психології. Психологія
мислення / Під ред. Ю.Б. Гиппенрейтер, В.В. Пєтухо
ва. – М.: Из. Московського ун та, 1981. – С. 269 280.
Психічний розвиток молодших школярів. Експери
ментальне психологічне дослідження / Під ред.
В.В. Давидова. – М.: Педагогіка, 1990. – 160 с.
Психологія навчання й виховання (питання організації
формуючого експерименту). – М.: НДІ ОПП АПН СРСР,
– 44 с.
Робоча книга шкільного психолога / Під ред. И.В. Дуб
ровіної. – М.: Міжнародна педагогічна академія,
– 376 с.
Рубинштейн. С.Я Проблеми загальної психології. – М.:
Педагогіка, 1976. – 612 с.
Радянський енциклопедичний словник. – М.: Радян
ська енциклопедія, 1990. – 1632 с.
Солсо Р.Л. Когнітивна психологія. – М.: Тривола,
– 600 с.
Такман Б.В. Педагогічна психологія: від теорії до
практики. – М.: ВАТ Видавнича група “Прогрес”, 2002.
– 572 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.