Психологічний аспект навчального співробітництва у практиці навчання іноземної мови
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-2.%25pКлючові слова:
навчальне співробітництво, педагогічний вплив, спільне навчальне співробітництво, педагогічне спілкування, стиль спілкування, міжособистісна взаємодія.Анотація
Стаття розкриває психологічні особливості педагогічного
співробітництва, які необхідно враховувати під час організації та
проведення занять з іноземної мови.
Посилання
Амонашвили Ш.А. Здравствуйте, дети! – М.: Просве
щение, 1983.
Андриевская В.В. Возрастные особенности деятель
ности старшеклассников на уроках иностранного
языка // Иностр. языки в школе. – 1987. – № 6.
Давыдов В.В. Проблемы развивающего обучения. – М.:
Педагогика, 1986.
Зимняя И.А., Ильинская Е.С. Психологический
анализ урока иностранного языка // Иностр. языки в
школе. – 1984. – № 3.
Костюк Г.С. Навчально виховний процес і психічний
розвиток особистості. – К.: Радянська школа, 1989 – 608 с.
Леонтьев А.А. Внеязыковая обусловленность речевого акта
и некоторые вопросы обучения иностранным языкам //
Иностранные языки в школе. – 1968. – №2 – C. 29 35.
Леонтьев А.А. Проблемы и методы психолингвистики
в межличностном общении // Исследование речемыс
лительной деятельности. – Алма Ата, 1974. – С. 3 11.
Маркова А.К. Психология усвоения языка как средства
общения. – М.: Педагогика, 1974.
Онуфрієва Л.А. Всебічний розвиток особистості в
процесі вивчення іноземної мови / Збірник наукових
праць Інституту психології ім.Г.С.Костюка АПН
України / За ред. С.Д.Максименка. – Т.VІІІ, випуск 3. –
К., 2006. – С. 217 222.
Онуфрієва Л.А. Роль навчального співробітництва у
навчанні іноземній мові / Актуальні проблеми психо
логії “Психологічна теорія і технологія навчання” /
Збірник наукових праць Інституту психології ім.Г.С.
Костюка АПН України / За ред. С.Д. Максименка,
М.Л.Смульсон. – К.: Міленіум, 2006. – Т.8. – Випуск
– С. 196 206.
Піроженко Т.О. Мовленнєва здібність людини та її
формування в освітніх закладах //Обдарована осо
бистість – пошук, розвиток, допомога. – К.: Гнозис, 1998.
Путляева Л.В. Психологические аспекты проблемного
обучения: Сб. Игровые формы контекстного обучения /
Ред. А.А. Вербицкий. – М.: Знание, 1983.
Эльконин Д.Б. Психология обучения младшего школь
ника. – М.: Знание, 1974.
Apelt W. Grundlagen der Motivation im Fremdsprache
nunterricht, Wissenschaftliche Zeitschrift. – 1984. – № 28.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.