Психологічні умови розвитку рефлексивних дій в учнів (на матеріалі вивчення шкільного курсу фізики)
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-2.%25pКлючові слова:
рефлексія, учбова діяльність.Анотація
У статті аналізується система прийомів навчальної роботи, які
спрямовані на розвиток рефлексивних дій, при вивченні шкільного
курсу фізики.
Посилання
Давыдов В.В. Проблемы развивающего обучения: Опыт
теоретического и экспериментального исследования. —
М.: Педагогика, 1986. — 240 с.
Давыдов В.В. Теория развивающего обучения. —
М.:ИНТОР, 1996. — 544 с.
Зак А.З. Как определить уровень развития мышления
школьника. — М.: Знание, 1982. — 96 с.
Психолого педагогические аспекты учебного процесса
в школе / Под ред. С.Д.Максименко. — К.: Знание,
— 176 с.
Репкин В.В. Психологическая организация учебного
материала и успешность обучения: Автореф. дис. …
канд.. пед.наук (по психологии) / Моск. Гос. Ун т. —
М., 1967. – 18 с.
Савицька О.В. Конструювання навчального змісту з
фізики та результатами його засвоєння учнями //
Психологія: Зб. наук. пр. — К.: НПУ ім. М.П. Дра
гоманова, 1998. — Вип. 3. — С. 137, 145.
Савицька О.В. Організація групової роботи як умова
розвитку рефлексії на уроках фізики // Практична
психологія і соціальна робота. – 1999. – № 8. – С.44
Салмина Н. Г. Знак и символ в обучении. — М.: Узд во
МГУ, 1988. – 288 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.