Психологічні особливості підготовки керівників освітніх організацій до управлінського спілкування
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-1.%25pКлючові слова:
управлінське спілкування керівників, психологічна готовність керівників, семінар-тренінг.Анотація
Дослідження присвячено вивчене психологічних умов під
готовки керівників освітніх організацій до управлінського спіл
кування. Розкрито сутність управлінського спілкування та
побудовано модель психологічної готовності керівників до управ
лінського спілкування, що містить чотири взаємопов’язаних
компоненти: когнітивний, операціонально регулятивний, моти
ваційний, особистісний.
Виявлено недостатній рівень психологічної готовності керівників
доуправлінського спілкування. Встановлено, що на підвищення рівня
психологічної готовності керівників до управлінського спілкування
позитивно впливає навчальний семінар тренінг.
Посилання
Бандурка А.М., Бочарова С.П., Землянская Е.В.
Психология управления. – Харьков: Фортуна Пресс,
– 464 с.
Бондарь В.И. Управленческая деятельность директора
школы: дидактический аспект. – К.: Рад. школа, 1997.
Генов Ф. Психология управления / Пер. с болгарск. –
М.: Прогресс, 1982. – 369 с.
Гичан И.С. Психология управления трудовыми
коллективами. – К.: КМУГА, 1987. – 68 с.
Карамушка Л.М. Психологічні основи управління в системі
середньої освіти. Навч. посібник. – К.:ІЗМН, 1997. – 180 с.
Карамушка Л.М. Психологія управління закладами
середньої освіти: Монографія. – Київ: Ніка–Центр,
– 332 с.
Коломінський Н.Л. Психологія педагогічного менедж
менту. – К.: МАУП. – 163 с.
Коломінський Н.Л. Стиль управління в освіті: пробле
ми формування та вдосконалення // Освіта і уп
равління. – 1997. – №2. – С. 106 113.
Коломінський Н.Л. Психологія менеджменту в освіті
(соціально–психологічний аспект): Монографія. – К.:
МАУП, 2000. – 286 с.
Кузьмин Е.С., Волков И.П., Емельянов Ю.Н. Руко
водитель и коллектив. – Л.: Изд во ЛГУ, 1974. – 167 с.
Орбан Лембрик Л.Е. Психологія управління: По
сібник. – К.: Академвидав, 2003. – 568 с.
Психологія управління в освіті: Курс лекцій та
завдання навчального практикуму для слухачів очно
дистанційної форми навчання в системі післядипломної
педагогічної освіти / О.І.Бондарчук, Л.М.Карамушка,
Н.Л.Коломінський та ін.. – К.: Валевіна, 2006. – 160 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.