Психологічні особливості підготовки керівників освітніх організацій до управлінського спілкування
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-1.%25pKeywords:
управлінське спілкування керівників, психологічна готовність керівників, семінар-тренінг.Abstract
Дослідження присвячено вивчене психологічних умов під
готовки керівників освітніх організацій до управлінського спіл
кування. Розкрито сутність управлінського спілкування та
побудовано модель психологічної готовності керівників до управ
лінського спілкування, що містить чотири взаємопов’язаних
компоненти: когнітивний, операціонально регулятивний, моти
ваційний, особистісний.
Виявлено недостатній рівень психологічної готовності керівників
доуправлінського спілкування. Встановлено, що на підвищення рівня
психологічної готовності керівників до управлінського спілкування
позитивно впливає навчальний семінар тренінг.
References
Бандурка А.М., Бочарова С.П., Землянская Е.В.
Психология управления. – Харьков: Фортуна Пресс,
– 464 с.
Бондарь В.И. Управленческая деятельность директора
школы: дидактический аспект. – К.: Рад. школа, 1997.
Генов Ф. Психология управления / Пер. с болгарск. –
М.: Прогресс, 1982. – 369 с.
Гичан И.С. Психология управления трудовыми
коллективами. – К.: КМУГА, 1987. – 68 с.
Карамушка Л.М. Психологічні основи управління в системі
середньої освіти. Навч. посібник. – К.:ІЗМН, 1997. – 180 с.
Карамушка Л.М. Психологія управління закладами
середньої освіти: Монографія. – Київ: Ніка–Центр,
– 332 с.
Коломінський Н.Л. Психологія педагогічного менедж
менту. – К.: МАУП. – 163 с.
Коломінський Н.Л. Стиль управління в освіті: пробле
ми формування та вдосконалення // Освіта і уп
равління. – 1997. – №2. – С. 106 113.
Коломінський Н.Л. Психологія менеджменту в освіті
(соціально–психологічний аспект): Монографія. – К.:
МАУП, 2000. – 286 с.
Кузьмин Е.С., Волков И.П., Емельянов Ю.Н. Руко
водитель и коллектив. – Л.: Изд во ЛГУ, 1974. – 167 с.
Орбан Лембрик Л.Е. Психологія управління: По
сібник. – К.: Академвидав, 2003. – 568 с.
Психологія управління в освіті: Курс лекцій та
завдання навчального практикуму для слухачів очно
дистанційної форми навчання в системі післядипломної
педагогічної освіти / О.І.Бондарчук, Л.М.Карамушка,
Н.Л.Коломінський та ін.. – К.: Валевіна, 2006. – 160 с.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright
The Editorial Board has the full right to publish original scientific papers containing results of theoretical and experimental research works which are not currently subject to review for publication in other scientific editions. The Author shall transfer to the editorial board of the Collection the right to spread the electronic version of the paper, as well as the electronic version of the paper translated into English (for papers originally submitted in Ukrainian and Russian) by all kinds of electronic means (placement at the official website of the Collection, electronic databases, repositories etc).
The Author of an article reserves the right to use materials of the paper, without approval with the editorial board and the founders of this Collection: a) partially or fully, for educational purposes; b) for writing own dissertation papers; c) for preparation of abstracts, conference reports and presentations.
The Author of an article can place electronic copies of the paper (including the final electronic version downloaded from the official website of the Collection) at:
- personal web resources of all Authors (websites, webpages, blogs etc.);
- web resources of the institutions where the Authors are employed (including electronic institutional repositories);
- non-profit public access web resources (for example, arXiv.org).
But in all cases, it is obligatory to have a bibliographic reference to the paper, or a hyperlink to its electronic copy placed at the official website of this Collection.