Тренінг як засіб зміни установки батьків учнів масових шкіл щодо інтеграції дітей з психофізичними вадами

Автор(и)

  • Н.В. Попович

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-1.%25p

Ключові слова:

інтеграція, психофізичні вади, тренінг.

Анотація

Текст анотації: вивчення ставлення батьків учнів загально
освітніх шкіл до інтеграції аномальних дітей показало, що їх погляди
розділилися. У статті відображені результати дослідження,
спрямованого на зміну установок батьків щодо дітей з психо
фізичними вадами з допомогою тренінгу. Під час тренінгу його
учасникам пропонували поставити себе на місце дитини з вадами
зору з допомогою симулятивних окулярів. Ефективність тренінгу
визначалась шляхом порівняння результатів анкетування, прове
деного до і після заняття.

Посилання

Бачков И. В. Основы группового тренинга. Пси

хотехники: Учебное пособие. – М.: Пресс, 2001. – 224 с.

(практическая психология).

Бондар В.І. Стан спеціальної освіти та динаміка її змін //

Кроки до компетентності та інтеграції в суспільство:

Науково методичний збірник / Ред. кол. Н. Софій,

І.Єрмаков та ін. – К.:Контекст, 2000. – 340 с.

Бондар В.І. Інтеграція дітей з обмеженими психо

фізичними можливостями в загальноосвітні заклади:

за і проти // Дефектологія. – 2003. – № 3. – С. 2 5.

Бурнард Ф. Тренинг межличностного взаимодейст

вия. – Спб.: Питер, 2002. – 304 с.

Засенко В.В. Спеціальна освіта в Україні: реалії та

перспективи // Імідж сучасного педагога. – 2002. – № 8

– С. 3 5.

Федорчук В.М. Соціально психологічний тренінг

“Розвиток комунікативної компетентності викладача”:

Навчально методичний посібник. Видання друге. –

Кам’янець Подільський: Абетка, 2006. – 240 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Попович, Н. (2019). Тренінг як засіб зміни установки батьків учнів масових шкіл щодо інтеграції дітей з психофізичними вадами. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", (1). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2008-1.%p