ДОСЛІДЖЕННЯ ОРІЄНТОВАНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ НА МОДЕЛІ ВЗАЄМОДІЇ З ДІТЬМИ

Автор(и)

  • O.B. Гаврилов
  • Л.М. Співак

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%25p

Ключові слова:

навчально-дисциплінарна модель взаємодії, особлистісно орієнтована модель взаємодії, «інтелектуальні виробництва », «технологія».

Анотація

У статті висвітлено проведене дослідження визначення орієнтованості
майбутніх педагогів спеціальних шкіл на моделі взаємодії з дітьми
з урахуванням пропозицій використання нових освітніх технологій
у навчальному та корекційно-виховному процесах.

Посилання

Бех І.Д. Виховання особистості: У 2-х кн. Кн. 2: Особистісно

орієнтований підхід: науково-практичні засади: Навчально-

методичний посібник. - К.: Либідь, 2003.

Моргун В.Ф. Технологизация образования: теория и опыт //

Школьные технологии. - 2003. - №3. - С. 3-9.

Паранчер Н.Н. Моделирование авторской педагогической

технологии - путь к творческому развитию педагога //

Школьные технологии. - 2003. - №3. - С.76-85.

Подласый И.П. Где помогут технологии? // Школьные технологии.

- 2003. - №3. - С. 11-26.

Селевко Г.К. Педагогические технологии. - М.: Народное образование,

- 256 с.

Шепель В.М. Человековедческая компетентность менеджера.

Управленческая антропология. - М.: Народное образование,

##submission.downloads##

Як цитувати

Гаврилов O., & Співак, Л. (2019). ДОСЛІДЖЕННЯ ОРІЄНТОВАНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ НА МОДЕЛІ ВЗАЄМОДІЇ З ДІТЬМИ. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", 1(6). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%p