ДОСЛІДЖЕННЯ ОРІЄНТОВАНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ НА МОДЕЛІ ВЗАЄМОДІЇ З ДІТЬМИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%25pКлючові слова:
навчально-дисциплінарна модель взаємодії, особлистісно орієнтована модель взаємодії, «інтелектуальні виробництва », «технологія».Анотація
У статті висвітлено проведене дослідження визначення орієнтованості
майбутніх педагогів спеціальних шкіл на моделі взаємодії з дітьми
з урахуванням пропозицій використання нових освітніх технологій
у навчальному та корекційно-виховному процесах.
Посилання
Бех І.Д. Виховання особистості: У 2-х кн. Кн. 2: Особистісно
орієнтований підхід: науково-практичні засади: Навчально-
методичний посібник. - К.: Либідь, 2003.
Моргун В.Ф. Технологизация образования: теория и опыт //
Школьные технологии. - 2003. - №3. - С. 3-9.
Паранчер Н.Н. Моделирование авторской педагогической
технологии - путь к творческому развитию педагога //
Школьные технологии. - 2003. - №3. - С.76-85.
Подласый И.П. Где помогут технологии? // Школьные технологии.
- 2003. - №3. - С. 11-26.
Селевко Г.К. Педагогические технологии. - М.: Народное образование,
- 256 с.
Шепель В.М. Человековедческая компетентность менеджера.
Управленческая антропология. - М.: Народное образование,
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.