ВПЛИВ СПЕЦІАЛЬНО ОРГАНІЗОВАНОГО НАВЧАННЯ НА ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК ШКОЛЯРА

Автор(и)

  • С.В. Дорофей

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%25p

Ключові слова:

навчання, розвиваюче навчання, психічний розвиток.

Анотація

Дослідження навчання, як способу й засобу психічного розвитку
дитини, не перестає бути актуальною темою упродовж більш ніж півстоліття.
Отримані результати дозволили обґрунтувати положення про
істотну роль навчання в розвитку, виявити деякі конкретні психолого-
педагогічні умови розвиваючого навчання. Зусилля вчених-психологів
спрямовані на поглиблене вирішення питання про шляхи засвоєння
знань, які сприяють якісним змінам дитячого мислення, а також на
вивчення тих форм розумової діяльності школяра, які забезпечують
проникнення в суть засвоєних знань.

Посилання

Амонашвілі Ш.А. Виховна й освітня функції оцінки навчання

школярів. - M., 1994.

Амонашвілі Ш.А. Як живете, діти? - M., 1986. - С. 42.

Брушлинский А.В. Зона ближайшего развития и проблема

субъекта деятельности // Психол.журнал, 1994. - № 3. -

С. 17-27.

Выготский Л.С. Педагогическая психология / Под ред.

В.В.Давыдова. - M.: Педагогика-Пресс, 1996. - 536 с.

Ельконін Д.Б. Обрані психологічні праці. - M., 1989.

Занков Л.В. Избранные педагогические труды. - M.: Новая

школа, 1996.

Kабанова-Mеллер Е.Н. О переносе в процессе учения // Советская

педагогика. - 1965. - № 11.

Кабанова^еллер Е.Н. Учебная деятельность и развивающее

обучение / Е ^Жаб анова^елл ер. - M.: Знание, 1981. - 96 с.

Костюк Г.С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток

особистості. - K.: Рад.школа, 1989. - 608 с.

Mенчинская Н.А., Богоявленский Д.И. Психология усвоения

знаний учащимися в школе. - M.: АПН РСФСР, 1958. -

с.

Mенчинская Н.А. Проблемы учения и умственного развития

школьника: Избр. психол. тр. / [Ред. И.С. Якиманская];

АПН СССР. - M.: Педагогика, 1989. - 218 с.

Переслени Л.И., Mастюкова E.M., Чупров Л.Ф. Особенности

словесно-логического мышления младших школьников

в аспекте диагностики интелектуальной недостаточности //

Журнал невропатологии и психиатрии им. С.С.Корсакова,

- Т. 89. - Вып. 3. - С. 35-39.

Репкин В .В ., Репкина Н.В. Система развивающего обучения:

проект и реальность // Репкин В .В ., Репкина Н.В. Развивающее

обучение: теория и практика. Статьи. - Томск:

Пеленг, 1997. - С. 100-118.

Репкин В .В . Формирование учебной деятельности в младшем

школьном возрасте // Вестник Харьковского университета.

- 1978. - С . 171.

Стоунс Э. Психопедагогика. Психологическая теория и практика

обучения / Пер. с англ. - М.: Педагогика, 1980. - 472 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Дорофей, С. (2019). ВПЛИВ СПЕЦІАЛЬНО ОРГАНІЗОВАНОГО НАВЧАННЯ НА ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК ШКОЛЯРА. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", 1(6). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%p