ВПЛИВ СПЕЦІАЛЬНО ОРГАНІЗОВАНОГО НАВЧАННЯ НА ПСИХІЧНИЙ РОЗВИТОК ШКОЛЯРА
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%25pКлючові слова:
навчання, розвиваюче навчання, психічний розвиток.Анотація
Дослідження навчання, як способу й засобу психічного розвитку
дитини, не перестає бути актуальною темою упродовж більш ніж півстоліття.
Отримані результати дозволили обґрунтувати положення про
істотну роль навчання в розвитку, виявити деякі конкретні психолого-
педагогічні умови розвиваючого навчання. Зусилля вчених-психологів
спрямовані на поглиблене вирішення питання про шляхи засвоєння
знань, які сприяють якісним змінам дитячого мислення, а також на
вивчення тих форм розумової діяльності школяра, які забезпечують
проникнення в суть засвоєних знань.
Посилання
Амонашвілі Ш.А. Виховна й освітня функції оцінки навчання
школярів. - M., 1994.
Амонашвілі Ш.А. Як живете, діти? - M., 1986. - С. 42.
Брушлинский А.В. Зона ближайшего развития и проблема
субъекта деятельности // Психол.журнал, 1994. - № 3. -
С. 17-27.
Выготский Л.С. Педагогическая психология / Под ред.
В.В.Давыдова. - M.: Педагогика-Пресс, 1996. - 536 с.
Ельконін Д.Б. Обрані психологічні праці. - M., 1989.
Занков Л.В. Избранные педагогические труды. - M.: Новая
школа, 1996.
Kабанова-Mеллер Е.Н. О переносе в процессе учения // Советская
педагогика. - 1965. - № 11.
Кабанова^еллер Е.Н. Учебная деятельность и развивающее
обучение / Е ^Жаб анова^елл ер. - M.: Знание, 1981. - 96 с.
Костюк Г.С. Навчально-виховний процес і психічний розвиток
особистості. - K.: Рад.школа, 1989. - 608 с.
Mенчинская Н.А., Богоявленский Д.И. Психология усвоения
знаний учащимися в школе. - M.: АПН РСФСР, 1958. -
с.
Mенчинская Н.А. Проблемы учения и умственного развития
школьника: Избр. психол. тр. / [Ред. И.С. Якиманская];
АПН СССР. - M.: Педагогика, 1989. - 218 с.
Переслени Л.И., Mастюкова E.M., Чупров Л.Ф. Особенности
словесно-логического мышления младших школьников
в аспекте диагностики интелектуальной недостаточности //
Журнал невропатологии и психиатрии им. С.С.Корсакова,
- Т. 89. - Вып. 3. - С. 35-39.
Репкин В .В ., Репкина Н.В. Система развивающего обучения:
проект и реальность // Репкин В .В ., Репкина Н.В. Развивающее
обучение: теория и практика. Статьи. - Томск:
Пеленг, 1997. - С. 100-118.
Репкин В .В . Формирование учебной деятельности в младшем
школьном возрасте // Вестник Харьковского университета.
- 1978. - С . 171.
Стоунс Э. Психопедагогика. Психологическая теория и практика
обучения / Пер. с англ. - М.: Педагогика, 1980. - 472 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Редакція має повне право публікувати у Збірнику оригінальні наукові статті як результати теоретичних і експериментальних досліджень, які не знаходяться на розгляді для опублікування в інших виданнях. Автор передає редколегії Збірника права на розповсюдження електронної версії статті, а також електронної версії англомовного перекладу статті (для статей українською та російською мовою) через будь-які електронні засоби (розміщення на офіційному web-сайті Збірника, в електронних базах даних, репозитаріях та ін).
Автор публікації зберігає за собою право без узгодження з редколегією та засновниками використовувати матеріали статті: а) частково чи повністю в освітніх цілях; б) для написання власних дисертацій; в) для підготовки абстрактів, доповідей конференцій та презентацій.
Автор публікації має право розміщувати електронні копії статті (у тому числі кінцеву електронну версію, завантажену з офіційного web-сайту Збірника) на:
- персональних web-ресурсах усіх Авторів (web-сайти, web-сторінки, блоги тощо);
- web-ресурсах установ, де працюють Автори (включно з електронними інституційними репозитаріями);
- некомерційних web-ресурсах відкритого доступу (наприклад, arXiv.org).
Але в усіх випадках обов’язковою є наявність бібліографічного посилання на статтю або гіперпосилання на її електронну копію, що містяться на офіційному сайті Збірника.