ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСОБИ РОЗВИТКУ ЗДІБНОСТЕЙ ВЧИТЕЛЯ ДО НАВЧАЛЬНОГО СПІЛКУВАННЯ

Автор(и)

  • Т.Д. Щербан

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%25p

Ключові слова:

спілкування, здібності до спілкування, потенціал здібностей спілкування, мотивація спілкування, діалог.

Анотація

Об’єктом дослідження статті є потенціал здібностей спілкування
вчителя. Результати дослідження дали змогу визначити психологічні
особливості потенціалу спілкування вчителя, виявити шляхи його
актуалізації. Дається аналіз особливостей потенціалу спілкування, визначено
його психологічну основу. У статті доведено, що рівень потенціалу
здібностей до спілкування вчителя детермінований системою
знань, вмінь, навичок, притаманних педагогу і пов’язаний з його
перцептивно-рефлексивними, емоційно-емпатійними можливостями
та мотивацією до спілкування.

Посилання

Вершловский С.Г. Общее образование взрослых: стимулы и

мотивы. - М.:Педагогика, 1987. - 184 с.

Кан-Калін В.О. Педагогическое общение как предмет теоретического

и прикладного исследования / / Вопросы психологи.

- 1985. - № 4. - С. 9-16.

Ляудис В.Я. Структура продуктивного учебного взаимодействия

/ / Психолого-педагогическое проблемы взаимодействия

учителя и учащихся. - М., 1980.

Петровская Л.Д. Компетентность в общении: Социальнопсихологический

тренинг. - М.: - МГУ, 1989. - 216 с.

Хараш А.У. Смысловая структура публичного выступления / /

Вопросы психологии. - 1978. - №3. - С.84-95.

##submission.downloads##

Як цитувати

Щербан, Т. (2019). ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСОБИ РОЗВИТКУ ЗДІБНОСТЕЙ ВЧИТЕЛЯ ДО НАВЧАЛЬНОГО СПІЛКУВАННЯ. Збірник наукових праць "Проблеми сучасної психології", 2(6). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-6.%p