Особливості вольової організації особистості студентів

Authors

  • К.М. Шамлян

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2014-23.%25p

Keywords:

вольова організація особистості, вольові властивості, оцінка властивості, наполегливість, самовладання, цілеспрямованість, базальні якості волі, системні якості волі.

Abstract

У статті наведено результати емпіричного дослідження, метою
якого було проаналізувати структуру вольової організації особистості
як цілісної системної індивідуально-психологічної характеристики, її
зв’язків з цінностями студентів, виділення особливостей вольової ор-
ганізації особистості студентів. Досліджено взаємозв’язки між рівнем
вольового розвитку студентів і їхніми оцінками моральних, вольових та
інших якостей людини. Виявлено статеві відмінності у структурі вольо-
вої організації особистості. Виділено три групи досліджуваних, які від-
різняються за структурою вольової особистісної організації.

References

Иванников В. А. Психологические механизмы волевой регу-

ляции / В. А. Иванников. – М.: МГУ, 1991. – 142 с.

Иванников В. А. Структура волевых качеств по данным са-

мооценки / В. А. Иванников, Е. В. Эйдман // Психологичес-

кий журнал. – 1990. – № 3. – С. 39 – 49.

Ильин Е. П. Психология воли. 2-е изд. /Е. П. Ильин. – СПб:

Питер, 2011. – 368 с.

Калин В. К. Психология воли: сборник научных трудов /

В. К. Калин. – Симферополь, 2011. – 208 с.

Пуни А. Ц. Психологические основы волевой подготовки в

спорте / А. Ц. Пуни. – М.: Физкультура и спорт, 1977. – 96 с.

Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии / С. Л. Рубинш-

тейн. – СПб: Питер, 1999. – 720 с.

Селиванов В. И. Избранные психологические произведения:

воля, её развитие и воспитание / В. И. Селиванов. – Рязань:

Изд. Рязанского гос. пед. института, 1992. – 572 с.

Твоя профессиональная карьера: учебник / Под ред. С.Н. Чи-

стяковой, Т. И. Шалавиной. – М.: Просвещение, 2000. –

с.

How to Cite

Шамлян, К. (2019). Особливості вольової організації особистості студентів. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (23). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2014-23.%p