Методики вимірювання креативної активності та виявлення рівня розвитку творчого мислення професійного самовизначення студентів ВНЗ

Authors

  • Н.Є. Скулиш

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-20.%25p

Keywords:

самовизначення, мотивація, мотиваційні чинники, креативність, творчість, особистість, студенти.

Abstract

У відношенні професійного самовизначення в період навчання у
ВНЗ можна розглядати як професійне навчання і підготовку до профе-
сійної діяльності як стадію оволодіння знаннями, уміннями і навичка-
ми майбутньої професії. Встановлено, що застосування такої системи
форм навчальної роботи повинне здійснюватися диференційовано й по-
етапно залежно від обсягу накопичених знань у студентів. Необхідни-
ми умовами розвитку креативної активності студентів є: диференціація
цілей, обсягу й форм самостійної роботи студентів; комплексне дослі-
дження всіх форм активізації й контролю самостійної роботи.

How to Cite

Скулиш, Н. (2019). Методики вимірювання креативної активності та виявлення рівня розвитку творчого мислення професійного самовизначення студентів ВНЗ. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (20). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2013-20.%p