Розвиток когнітивного компонента моральної свідомості у дошкільному віці

Authors

  • Л.М. Пастушенко

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%25p

Keywords:

дошкільне дитинство, моральна мотивація, моральна свідомість, моральна норма.

Abstract

У статті розкрито особливості становлення моральної сфери у період
дошкільного дитинства. Досліджено когнітивні можливості дітей
дошкільного віку до виокремлення моральної сутності ситуацій,
застосування моральних критеріїв при оцінюванні поведінки оточуючих,
розуміння дітьми мотиваційних витоків вчинків.

References

Божович Л.И. Проблемы формирования личности / Л.И.Бо3

жович. – М.: Изд3во “Институт практической психологии”;

Воронеж: НПО “МОДЕК”, 1995. – 352 с.

Калинина Р.Р. Становление нравственности в дошкольном

возрасте и социальное окружение: дисс... канд.психол. наук:

00.07 / Р.Р.Калинина. – СПб,1998. – 193 с.

Карпенко З.С. Експресивна психотехніка для дітей / З.С.Кар3

пенко. – К.: НПЦ “Перспектива”, 1994. – 94 с.

Максименко С.Д. Генетическая психология (методологическая

рефлексия проблем развития в психологии) / С.Д.Максимен3

ко. – М.: Рефл3бук; К.:Ваклер, 2000. – 320 с.

Мухина В.С. Возрастная психология : феноменология раз3

вития, детство, отрочество / В.С.Мухина. – М.: Издательский

центр “Академия”, 1999. – 456 с.

Павелків Р.В., Цигипало О.П. Дитяча психологія: навчальний

посібник для студентів ВНЗ / Р.В.Павелків, О.П.Цигипало. –

К.: Академвидав, 2008. – 432 с.

Феноменологія морального розвитку особистості: детермінація,

механізми, генезис: Монографія[Під ред. Р.В.Павелківа]/

Р.В.Павелків. – Рівне: Волинські обереги, 2009. – 368 с.

Холмогорова В.М.Психологические условия нравственного

развития дошкольника: дисс... канд. психол. наук / В.М.Хол3

могорова. – М., 2001. – 178 с.

Якобсон С.Г. Психологические проблемы этического развития

детей / С.Г.Якобсон. – М.: Педагогика, 1984. – 143 с.

How to Cite

Пастушенко, Л. (2019). Розвиток когнітивного компонента моральної свідомості у дошкільному віці. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (15). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%p