Психологічні особливості емоційного інтелекту членів групи з різним соціометричним статусом

Authors

  • В.С. Романова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%25p

Keywords:

емоційний інтелект, групова динаміка, соціометрія, соціометричний статус, факторний аналіз, кореляційний аналіз.

Abstract

Стаття присвячена вивченню особливостей емоційного інтелекту
членів групи з різним соціометричним статусом. Висвітлюються
результати факторного та кореляційного аналізу цих зв’язків. З’ясовано,
що групова активність осіб з різним соціометричним статусом по різному
впливає на процеси групової динаміки, при цьому їх соціальна
продуктивність істотно обумовлена відмінними показниками в розвитку
їхнього емоційного інтелекту.

References

Власова О.І. Психологія соціальних здібностей: структура,

динаміка, чинники розвитку: [Монографія] / О.І. Власова. –

К.: Видавничо&поліграфічний центр “Київський університет”,

– 308 с.

Волков И.П. Социометрические методы в социально&психо&

логических исследованиях / И.П.Волков. – Л., 1970.

Романова В.С. Необхідність та достатність методик емпі&

ричного дослідження емоційного інтелекту / В.С.Романова //

Актуальні проблеми психології: [зб. наук. пр. Ін&ту психології

ім. Г.С. Костюка НАПН України. – Том VІІ. Екологічна

психологія. Випуск 27]. – Житомир: Вид&во ЖДУ ім. І.Фран&

ка, 2011. – С.439&361.

Романова В.С. Роль емоційної компетентності в підвищенні

ефективної соціальної взаємодії членів групи / В.С.Романова //

Наука і освіта. Науково&практичний журнал Південного

наукового центру АПН України; [Спецвипуск: Проект

Теоретико&методологічні проблеми психологічного супроводу

професійної діяльності ; за ред. Чебикіна О.Я.]. – Одеса , 2009. –

№ 5. – С.140&146.

Филатова О. Эмоциональний интелект как показатель

целостного развития личности /О.Филатова // Персонал. –

, № 5. – С. 100&103.

How to Cite

Романова, В. (2019). Психологічні особливості емоційного інтелекту членів групи з різним соціометричним статусом. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (15). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%p