Основи командоутворення в контексті формування педагогічного колективу

Authors

  • Т.Й. Франчук
  • В.Ю. Ковальчук

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%25p

Keywords:

командоутворення, командна форма професійної діяльності, інтегративне утворення.

Abstract

У статті досліджується проблема пошуку резервів оптимізації
розвитку педагогічного колективу як інтегративного утворення, здатного
продуктивно формувати цілісний освітній простір у навчальному закладі.
У зв’язку з цим досліджуються можливості теорії і практики творення
команди як суб’єкта будьякої професійної діяльності в підвищенні
ефективності формування педагогічного колективу: трактується сутність
процесу командотворення, визначаються ключові принципи організації
командної форми професійної діяльності педагогів, найбільш типові
форми управління, характеризуються основні стадії життєвого циклу
команди, а також ознаки колективу, здатного до перманентного
саморозвитку.

References

ЗинкевичЕвстегнеева Т.Д. Теория и практика командо

образования. Современная теория создания команд / Зинкевич

Т.Д.Евстегнеева, Т.М.Грабенко, Д.Ф. Фролов. – СПб.: Речь,

– 304 с.

Моисеев В.Г. Психологическое обеспечение деятельности

команды / В.Г.Моисеев. – Севастополь, 2004. – 24 с.

Томпсон Л. Создание команды/ Л.Томпсон. – Вершина, 2006. –

с.

How to Cite

Франчук, Т., & Ковальчук, В. (2019). Основи командоутворення в контексті формування педагогічного колективу. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (15). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2012-15.%p