Рефлексія педагога–вихователя: принципи та особливості дослідження

Authors

  • О.Ю. Воронова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-12.%25p

Keywords:

рефлексія, саморефлексія, професійна рефлексія, професіоналізм психологічна компетентність, рефлексивна компе- тентність, професійна спрямованість, саморозвиток, самовдосконалення.

Abstract

У цій статті здійснюється теоретичний аналіз поняття рефлексії,
розглядаються теоретико-методологічні аспекти та технологічні
принципи вивчення даного феномена. Представлене дослідження
дозволяє розглядати рефлексію як самостійний феномен, як елемент
педагогічної діяльності, як показник рівня розвитку творчого потенціалу
педагога, перцептивно-рефлексивних здібностей педагога-вихователя.

References

Абдульханова К.А. Психология и сознание личности (пробле-

мы методологии, теории и исследования личности): Избранные

психологические труды [Текст] / К.А. Абдульханова. –

Воронеж, 1999. – 304 с.

Акмеология: Учебник [Текст] / под общ. ред. А.А. Деркача. –

М, : Изд-во РАГС, 2004. – 688 с.

Анисимов О.С. Методологическая культура педагогической

деятельности и мышления [Текст] / О.С. Анисимов. – М. :

Экономика, 1991. – 414 с.

Ковалёв Б.П. Рефлексивная регуляция педагогической

деятельности [Текст] / Б.П. Ковалёв // Психология учителя. –

М., 1989. – С. 6-9.

Котова И.Б. Эффекты и феномены педагогического взаимо-

действия [Текст] / И.Б. Котова, Е.И. Рогов // Педагогическое

взаимодействие: педагогический аспект. – М, 1990. – С. 3-14.

Котова И.Б. Феноменология и типология профессионального

взаимодействия педагога [Текст] / И.Б. Котова, В.И. Мареев,

Е.И. Рогов. – Ростов н/Д, 1990. – 35 с.

Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. [Текст] /

А.Н. Леонтьев. – 2-е изд. М.: Политиздат, 1997. – 304 с.

Осухова Н.Г. Становление творческой индивидуальности пе-

дагога [Текст] / Н.Г. Осухова. – Педагогика. – 1992. – № 3, № 4.

How to Cite

Воронова, О. (2019). Рефлексія педагога–вихователя: принципи та особливості дослідження. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (12). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-12.%p