Психологічні детермінанти розвитку професійної самосвідомості в майбутніх провізорів

Authors

  • Л.В. Пляка

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%25p

Keywords:

саморозвиток, спрямованість, професійна спрямованість.

Abstract

У статті розглянуто зміст та форми вияву професійної самосвідомості
майбутніх провізорів. Автор визначає провідні мотиви, що спонукають
майбутніх провізорів до професійної комунікативної діяльності,
саморозвитку та самовдосконалення професійних комунікативних
якостей.

References

Бедь В. В. Юридична психологія: [навчальний посібник] /

В. В. Бедь. –Львів : Новий Світ"2000; К. : Каравела, 2002. – 376 с.

Бех І. Д. Образ “Я” як мета формування і розвитку особистості /

І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. – 1998. – № 2 (19). – С. 30–40.

Бодалёв А. А. О взаимосвязи общения и отношений / А. А.Бо"

далёв// Вопросы психологии. – 1994. – № 1. – С. 122–126.

Дичківський С. І. Неперервна гуманітарна освіта – новий етап

педагогічного мислення / С. І. Дичківський // Гуманітарні

науки. – 2004. – № 2 (8). – С. 20–29.

Дуткевич Т. В. Практична психологія: вступ у спеціальність

[навчальний посібник] / Т. В. Дуткевич, О. В. Савицька. – К. :

Центр учбової літератури, 2007. – 256 с.

Зязюн І. А. Педагогічна майстерність: [підручник для вищих

пед. навч. заклад] / І. А. Зязюн, Л. В. Крамущенко, І. Ф. Кри"

вонос та ін. – К. : Вища школа, 1997. – 348 с.

Лосєва Н. М. Саморозвиток викладача вищої школи / Н. М. Ло"

сєва. – Донецьк : ДонНУ, 2003. – 336 с.

Психологічний довідник учителя / упоряд.: В. Андрієвська; за

заг. ред. С. Максименка. – К. : Главник, 2005. – Кн. 2. – 112 с.

Чепелєва Н. В. Формування професійної компетентності

психолога / Н. В.Чепелєва // Актуальні проблеми психології:

наукові записки інституту психології ім. Г. С. Костюка АПН

України / за ред. Максименка С. Д. – К. : Ніка – Центр, 1999. –

Вип. 19. – 286 с.

How to Cite

Пляка, Л. (2019). Психологічні детермінанти розвитку професійної самосвідомості в майбутніх провізорів. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (11). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2011-11.%p