Особливості мислення та уяви як професійно важливі якості фахівця у професіях типу “людина – людина”

Authors

  • І.В. Болотнікова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%25p

Keywords:

професійне становлення, професійна компетентність, пізнавальна діяльність, професійне мислення.

Abstract

У статті аналізуються психологічні, особистісні та соціальні чинники
професійного становлення фахівця. Визначаються професійно важливі
якості фахівця у професії типу “людина – людина” та досліджуються
значущі особливості мислення та уяви у професіях даного типу.

References

Бодалев А.А. Вершина в развитии взрослого человека:

характеристики и условия достижения. – М.: Флинта;

Наука, 1998. – 168 с.

Бодров В.А. Психология профессиональной пригодности. –

М.: ПЕР СЭ, 2001. – 512 с.

Выготский Л.С. Психология. – М.: ЭКСМО Пресс, 2000. –

с.

Зеер Э.Ф. Психология профессий. – Екатеринбург: УГППУ,

– 244 с.

Зубкова І.Ю. Динаміка Я образу вчителя професіонала:

Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Інститут

педагогіки і психології професійної освіти АПН України. –

К., 2001. – 20 с.

Кузьмина Н.В. Очерки психологии труда учителя. – Л.,

– 213 с.

Кулюткин Ю.Н. Психологическая природа деятельности

педагога // Творческая направленность деятельности

педагога / Под ред. Ю.Н.Кулюткина, Г.С.Сухобской. – Л.,

– 124 с.

Навакатикян А.О., Крыжановская В.В. Возрастная работоспо

собность лиц умственного труда. – К.: Здоровье, 1979. – 208 с.

Сластенин В.А. Формирование личности учителя советской

школы в процессе профессиональной подготовки. – М.:

Просвещение, 1976. – 150 с.

Теплов Б.М. Избранные труды: В 2 х т. – М.: Наука, 1985.

How to Cite

Болотнікова, І. (2019). Особливості мислення та уяви як професійно важливі якості фахівця у професіях типу “людина – людина”. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (8). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%p