Психічне здоров’я як професійно значуща характеристика особистісної зрілості майбутніх психологів

Authors

  • Н.М. Дідик

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%25p

Keywords:

психічне здоров’я, особистісна зрілість, психолог

Abstract

У статті проаналізовано психічне здоров’я як професійно значуща
характеристика особистісної зрілості майбутніх психологів. Описано
результати дослідження психічного здоров’я майбутніх психологів.

References

Братусь Б. С. Аномалии личности / Б. С. Братусь. – М. :

Мысль, 1988.— 301 [2] с.

Братусь Б. С. К проблеме человека в психологии [Электрон

ный ресурс] / Б. С. Братусь // Вопросы психологии. – 1997. –

№5. – Режим доступа: http://www.ipk.alien.ru/

Горностай П. П. Компетентність психолога: досвід чи творча

обдарованість? [Електронний ресурс] / П. П. Горностай //

Практична психологія і школа: матеріали Міжнар. конф. –

К., 1993. – С. 43–49. – Режим доступу: http://

users.i.com.ua/~p_gorn/publ01d.html

Грищенко С. А. Прогнозувальний компонент професійного

мислення психолога консультанта / С. А. Грищенко //

Психологія: зб. наук. праць. – Випуск ІІІ. – К. : НПУ, 1998. –

С. 61–65.

Дружинин В. Н. Экспериментальная психология / В. Н.Дру

жинин. – М. : ИНФРА М, 1997. – 256 с.

Олпорт Г. Становление личности. Избранные труды /

Д.О. Леонтьев. – М. : Смысл, 2002. – 462 с.

Основи практичної психології / [В. Панок, Т. Титаренко,

Н. Чепелєва та ін.]. – К. : Либідь, 1999. – 536 с.

Психология личности: Учебное пособие / П. Н. Ермаков,

В. А. Лабунская. – М. : Эксмо, 2007. – 653 с.

Словарь психолога практика / С. Ю. Головин. – [2 е изд.]. –

Мн. : Харвест, М. : АСТ, 2001. – 976 с. – (Библиотека

практической психологи).

Фромм Э. Психоанализ и этика / Э. Фромм. – М. :

Республика, 1993. – 415 с. – (Б ка этической мысли).

Хьелл Л. Теории личности / Л. Хьелл, Д. Зиглер. – СПб. :

Питер, 2005. – 607 с.

How to Cite

Дідик, Н. (2019). Психічне здоров’я як професійно значуща характеристика особистісної зрілості майбутніх психологів. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (8). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%p