Особливості виявлення потенційно обдарованих дітей молодшого шкільного віку в умовах сім’ї

Authors

  • О.Ю. Іщук

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%25p

Keywords:

обдарованість, здібності, задатки, потенційна обдарованість, теорія множинного інтелекту.

Abstract

У статті розглядається проблема виявлення потенційно обдарованих
дітей молодшого шкільного віку в умовах сім’ї. Стверджується, що
очікування високої результативності діяльності дитини через прояви її
здібностей і задатків не дає змоги батькам правильно оцінити потенційну
обдарованість власної дитини. Основою експериментального дослідження
стала теорія множинного інтелекту Говарда Гарднера.

References

Армстронг Томас. Индивидуальный подход. Как само

стоятельно раскрыть и развить умственные способности

вашего ребенка / Томас Армстронг. – Харьков: Книжный

клуб “Клуб Семейного Досуга”, 2001. – 288 с.

Барко В. І. Розвиток здібностей і творчого потенціалу /

В.І. Барко // Обдарована дитина. – 2004. – С. 27 31.

Гільбух Ю. З. Розумово обдарована дитина: Психологія,

діагностика, педагогіка: Пер. з рос. / Ю. З. Гільбух. – К.:

Фірма “Віпол”, 1993. – 75 с.

Ильин Е. П. Психология индивидуальных различий /

Е.П. Ильин. – СПб.: Питер, 2004. – 701 с: ил. – (Серия

“Мастера психологии”).

Леви В. Л. Нестандартный ребенок / В. Л. Леви. – М.: ІГГШ,

– 225 с.

Лейтес Н. С. Одаренные дети / Н. С. Лейтес // Психология и

психофизиология индивидуальных различий. – М.: Пе

дагогика, 1977. – С. 54 63.

Моляко В. А. Психологические вопросы выявления ода

ренности / В. А. Моляко. – К.: Знання, 1992. – 56 с.

Моляко В. А. Психологія дитячої обдарованості: Методичні

рекомендації / В. А. Моляко, О. I. Кульчицька, Н. І. Лит

винова. – К., 1999. – 25 с.

Одаренные дети: Пер. с англ./ [общ. ред. Г. В. Бурменской и

В. М. Слуцкого; Предисл. В.М. Слуцкого]. – М.: Прогресс,

– 376 с.

Основы психологии семь и семейного консультирования:

Учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений / [под общ.

ред. Н. Н. Посысоева]. – М.: Изд во “ВЛАДОС ПРЕСС”,

– 328 с.

Психологический словарь / [под ред. В. В. Давыдова,

А.В. Запорожца, Б. Ф. Ломова и др.]; Науч. исслед. ин т

общей и педагогической психологии Акад. пед. наук СССР. –

М.: Педагогика, 1983. – 448 с, ил.

Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии / С.Л. Ру

бинштейн. – СПб.: Питер Ком, 1999. – 720 с: (Серия

“Мастера психологии”).

Л. О. Сальська. Феноменологічна сутність поняття “обда

рованість” / Л. О. Скальська, Л. О. Кондратенко //

Практична психологія та соціальна робота. – 2005. – №10.

James Ellison. “The Seven Frames of Mind: Psychology Today

Conversation with Howard Gardner”, Psychology Today (June

: 21.

How to Cite

Іщук, О. (2019). Особливості виявлення потенційно обдарованих дітей молодшого шкільного віку в умовах сім’ї. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (8). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-8.%p