Урахування адаптаційних можливостей ліворуких дітей у процесі навчання

Authors

  • Л.М. Чеканська

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%25p

Keywords:

адаптація, адаптаційні можливості, індивідуальні особливості, психологічні особливості, функціональна асиметрія півкуль, мануальна асиметрія, психологічний супровід.

Abstract

У статті розглядається проблема адаптації та адаптаційних
можливостей ліворуких школярів у навчальному процесі. Обґрун
товуються результати емпіричного дослідження щодо розвитку
адаптаційних можливостей ліворуких дітей в процесі навчання.

References

Безруких М.М. Леворукий ребенок в школе и дома. –

Екатеринбург: У Фактория, 2004. – 300 с.

Гарбузов В.И. Практическая психотерапия. – СПб.:

Сфера, 1994. – 160 с.

Доброхотова Т.А., Брагина Н.Н. Левши. – М.: Книга,

– 232 с.

Князева М.Г., Безруких М.М. Методика определения

леворукости у младших школьников // Начальная

школа. – 1987. – №6. – С. 17 19.

Леутин В.П., Николаева Е.И. Функциональная асим

метрия мозга: мифы и действительность. – СПб.: Речь,

– 368 с.

Семенович А.В. Эти невероятные левши: Практическое

пособие для психологов и родителей. – М.: Генезис, 2005. –

с.

Сиротюк А.Л. Нейропсихологическое и психофизиоло

гическое сопровождение обучения. – М.: Сфера, 2003. –

с.

How to Cite

Чеканська, Л. (2019). Урахування адаптаційних можливостей ліворуких дітей у процесі навчання. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (7). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%p