Самостійність та розвиток творчості майбутніх учителів біологічних дисциплін
DOI:
https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%25pKeywords:
самостійність, самостійна робота, розвиток творчості, майбутні вчителі біологічних дисциплін.Abstract
Головною метою педагогічної системи в сучасних умовах розвитку
української освіти є формування творчої особистості, яка здатна до
активної самостійної діяльності. Формування самостійності майбутніх
учителів біологічних дисциплін забезпечує розвиток їх творчості,
отримання міцних природничонаукових знань, вмінь та навичок, що
відповідає вимогам Болонського процесу.
References
Ващенко Г. Виховання волі і характеру: [Твори. – Т.3:
Підручник для педагогів]. – К.: Школяр, 1999. – 385 с.
Глухих Е.В. Самостоятельная работа студентов как
средство повышения познавательной деятельности //
В сб.: Совершенствование подготовки будущего учителя. –
Уссурийск, 1993. – 165 с.
Гриньова М.В. Саморегуляція навчальної діяльності
школяра. – Харків: Фоліо, 1997. – 256 с.
Гончаренко С. Український педагогічний словник. – К.:
Либідь, 1997. – 374 с.
Гуріненко Н.О., Пескун С.П. Явища неживої та живої природи
/ За ред. проф. М.В. Гриньової. – Полтава, 2006. – 98 с.
Козаков В.А. Теория и методика самостоятельной работы
студентов: Дис. доктора пед. наук. 13.00.01. НИИ
педагогики УССР. – К., 1991. – 447 с.
Кралевич И.Н. Педагогические аспекты овладения
обобщёнными способами самостоятельной учебной
деятельности. – Мн., 1989. – 156 с.
Лозова В.І. Цілісний підхід до формування пізнавальної
активності школярів / Харк. держ. пед. ун т ім. Г.С. Ско
вороди. – 2 е вид., доп. – Харків: ОВС, 2000. – 164 с.
Лук’янова М.І. Конкурс лучших учителей как способ
творческой самореализации педагога в профессиональной
деятельности // Инновации в образовании. – 2007. –
№10. – С.50 61.
Пескун С.П. Творчість школярів у навчальному процесі //
Міжнародна науково практична конференція “Підготовка
майбутнього вчителя природничих дисциплін в умовах
моделювання освітнього середовища”: ХІ Каришинські
читання. – Полтава. – 2004. – С. 35 39.
Пескун С.П. Творчий розвиток старшокласників як умова
формування самостійності та відповідальності. Система
“Дидактосервіс” // Збірник наукових праць Полтавського
державного педагогічного університету імені В.Г. Ко
роленка. – Випуск 6 (45) – Полтава, 2005. – Серія
“Педагогічні науки” – С.222 229.
Психологический словарь / Под ред. В.П. Заиченко,
Б.Г. Мещерякова. – 2 е изд., перераб. и доп. – М.:
Педагогика Пресс, 1998. – 440 с.
Яланська С.П., Оніпко В.В. Дидактосервіс на допомогу
майбутньому вчителю біології у ЗНЗ. – Полтава, 2008. – 68 с.
Яланська С.П. Логіко психологічний аналіз проблеми
розвитку творчості майбутніх учителів біологічних
дисциплін / Актуальні проблеми психології: Проблеми
психології творчості: Збірник наукових праць / За ред.
В.О. Моляко. – Т.12. – Вип. 6. – Житомир: Вид во ЖДУ
ім. І. Франка, 2009. – 352 с. – С. 341 348.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright
The Editorial Board has the full right to publish original scientific papers containing results of theoretical and experimental research works which are not currently subject to review for publication in other scientific editions. The Author shall transfer to the editorial board of the Collection the right to spread the electronic version of the paper, as well as the electronic version of the paper translated into English (for papers originally submitted in Ukrainian and Russian) by all kinds of electronic means (placement at the official website of the Collection, electronic databases, repositories etc).
The Author of an article reserves the right to use materials of the paper, without approval with the editorial board and the founders of this Collection: a) partially or fully, for educational purposes; b) for writing own dissertation papers; c) for preparation of abstracts, conference reports and presentations.
The Author of an article can place electronic copies of the paper (including the final electronic version downloaded from the official website of the Collection) at:
- personal web resources of all Authors (websites, webpages, blogs etc.);
- web resources of the institutions where the Authors are employed (including electronic institutional repositories);
- non-profit public access web resources (for example, arXiv.org).
But in all cases, it is obligatory to have a bibliographic reference to the paper, or a hyperlink to its electronic copy placed at the official website of this Collection.