До питання нових освітніх систем для навчання обдарованих дітей

Authors

  • М.М. Янковчук

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%25p

Keywords:

обдаровані (альтодональні) діти, методи навчання, індивідуальний підхід, домашня освіта, дистанційна освіта, екстернат, unschooling (розшколювання).

Abstract

У статті розглянуто питання індивідуалізації навчання обдарованих
(альтодональних) дітей, здійснено аналіз освітніх систем для їх
навчання. Наведено результати опитування щодо ставлення респон
дентів до освіти дітей поза школою.

References

Іванова Л. В. Екстернат як форма індивідуальної освіти /

Л. В. Іванова, О. М. Костюк // Директор школи. – 2007. –

№2

Максименко С. Д. Психологія особистості / С. Д. Мак

сименко, К. С. Максименко, М. В. Папуча. – К. : Вид во

ТОВ “КММ”, 2007. – 296 с.

Матюшкин А. М. О создании научно практической

программы по выявлению, обучению и воспитанию

одаренных и талантливых детей в СССР / А. М. Ма

тюшкин, Д. А. Сиск // Вопросы психологии. – 1988. –

№4. – С. 88– 97

Трибушная Е. План века / Е. Трибушная, А. Бондарев //

Корреспондент. – 2007. – №18(307). – С. 66–67

Дистанційна освіта [Електоронний ресурс]. – Режим

доступу : http://ru.wikipedia.org

Greer B. Unschooling or homeschooling? [Електоронний

ресурс] / Billy Greer. – Режим доступу :

http://www.unschooling.org/fun12_unschooling.htm

Patricia A. Handbook of educational psychology / A.

Alexander Patricia, H. Winne Philip. – Routledge, 2006. –

с.

How to Cite

Янковчук, М. (2019). До питання нових освітніх систем для навчання обдарованих дітей. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (7). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2010-7.%p