Психолого−педагогічні передумови формування виконавської майстерності студента−піаніста

Authors

  • Ж.Ю. Карташова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-5.%25p

Keywords:

виконавська художня майстерність, відчуття, інструментальна діяльність, музичне мислення, технічна вправність.

Abstract

У статті розкрито психолого педагогічні передумови фор
мування творчо виконавської майстерності майбутнього вчителя
музики у процесі фортепіанної підготовки.

References

Кабалевский Д. Воспитание ума и сердца: Кн. для

учителя. – 2 е изд., испр. и доп. – М.: Просвещение,

– 206 с.

Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. –

М.: Политиздат, 1975. – 304 с.

Петровский А.В., Брушлинский А.В., Зинченко В.П.

и др. Общая психология: Учебн. для студентов пед. ин

тов / Под ред. А.В.Петровского. – 3 е изд., перераб. и

доп. – М.: Просвещение, 1986. – 464 с.

Мерлин В.С. Лекции по психологии мотивов человека:

Учеб. пособие для спецкурсов. –Пермь: Изд во Пермск.

ун та, 1971.–119 с.

Рубинштейн С.Л., Основы общей психологии. – М.:

Педагогика, 1973. – 628 с.

Kцhler W. Tonpsychologie. Handbuch der Neurologie des

Ohres. – Berlin: 1923. – За: Wierszyіowski J. Psychologia

muzyki. Wydanie 2, rozsz. – Warszawa: PWN, 1979. –

s.

Теплов Б.М. Психология музыкальных способностей //

Б.М. Теплов Избранные труды: В 2 х т. Т. II – М.:

Педагогика, 1985. – C. 42 222.

How to Cite

Карташова, Ж. (2019). Психолого−педагогічні передумови формування виконавської майстерності студента−піаніста. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (5). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-5.%p