ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ДОМАГАНЬ ТА САМООЦІНКИ УЧНІВ 10-11 КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ

Authors

  • Р. С. Кулаков

DOI:

https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-4.%25p

Keywords:

професійне самовизначення, професійні домагання самооцінка, портфоліо.

Abstract

У статті обґрунтовується сутність психологічного супроводу
формування самооцінки й професійних домагань учнів 10-11 класів
у процесі профільного навчання, ефективне здійснення якого
можливе за умови ведення кожним учнем старшої школи портфоліо
навчальних та особистісних досягнень.

References

возрасте (психологическое исследование). - М.: Просвещение,

– 452 с.

Васильєв В.В. Система адаптації робітників до

професійної діяльності. - Дніпропетровськ: ДДУ, 1999. – 300 с.

Коломинский Н.Л. Самооценка и уровень притязаний

учащихся старших классов вспомогательных школ в учебной

деятельности и межличностных отношениях: Автореф. дис. канд.

психолог. наук – Минск, 1972 – 21с.

Крягжде С.П. Управление формированием

профессиональных интересов //Вопросы психологии. – 1985. - №3. -

С. 45 - 53.

Платонов К.К. Вопросы психологии труда (2-е изд.

доп). – М.: Медицина, 1970. – 264 с.

Праця в Україні 2002: Статистичний збірник. – К.:

Держкомстат, 2003. – 413 с.

Психологическая энциклопедия /Под ред. Р.Корсини и

А.Ауэрбаха – Санкт – Петербург, 2003. – 862 с.

Серебрякова Е.А. Уверенность в себе и условия ее

формирования у школьников: Автореф. дис. канд. психолог. наук. –

М.,1955 – 16 с.

Heckhausen H. The anatomy of achievement motivation. –

N.Y. – London: Academy press, 1967 – 215p.

Lewin K., Dembo T., Festinger I., Sears P. Levels of

aspiration //Personality and the Behavior Disorders. – N.Y.: The Ronald

Press Company 1944. – P.

How to Cite

Кулаков, Р. С. (2019). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ДОМАГАНЬ ТА САМООЦІНКИ УЧНІВ 10-11 КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Collection of Research Papers "Problems of Modern Psychology", (4). https://doi.org/10.32626/2227-6246.2009-4.%p